به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین، گالری‌های تهران در جمعه نهم اسفند ماه روز شلوغی را پیش رو خواهند داشت و با توجه به نزدیک شدن روزهای پایان سال، بیشتر گالری‌ها میزبان نمایشگاه گروهی شده اند.

افتتاحیه‌ نمایشگاه‌های جدید

گالری گلستان از 9 اسفندماه میزبان نمایشگاه شیشه‌های فوتی مریم زندی می‌شود. زندی در این‌باره گفت: این شیشه‌ها‌‌ به روش سنتی شیشه فوتی است که من سعی کرده‌ام در طراحی و فرم و نوع رنگ‌گذاری آن تغییراتی بدهم و تازه‌تر عمل کنم. قسمتی از جذابیت شیشه‌گری برای من در اتفاقی است که، اگر چه من آن را هدایت می‌کنم، ولی نتیجه گاهی نامعلوم و هیجان انگیز است.

مجموعه شیشه‌هایی که او می‌سازد جنبه کاربردی دارند و شامل لوستر، چراغ، گلدان و ظروف مختلف است. تفاوت عمده آثار او نیز در نوع رنگ‌گذاری آن‌ها و طرح‌هایی است که بر روی این آثار انجام می‌شود. این نمایشگاه تا 14 اسفندماه ادامه خواهد داشت. گالری گلستان به نشانی دروس، خیابان کماسایی، شماره 34 از ساعت 16 تا 20 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

گالری شیلا؛ از 9 اسفند میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان "آغاز" خواهد بود.

امیر حسین اسدی، الناز دستیاری، شقایق طالبیان، مریم ظاهری، پروانه کارخانه، آرمین گودرزی، سولماز معصومی، قادر منصوری، هدیه منظوری و معصومه والی هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه ارائه می شود.

این نمایشگاه تا 14 اسفند پذیرای علاقمندان خواهد بود. گالری شیلا در خیابان ولیعصر،بالاتر از طالقانی،کوچه گیلان،پلاک 2 ،واحد1 واقع است.

گالری نگاه از 8 اسفندماه میزبان نمایشگاه جدیدی از طراحی‌های بهرام دبیری می‌شود. این طراحی‌ها به نوعی در ادامه نقاشی‌های او شکل گرفته‌اند.

دبیری گفت:این طراحی‌ها را با تکنیک‌های مختلفی کار کرده‌ام و همان‌گونه که تکنیک طراحی‌ها متفاوت است این تنوع را در نوع کاغذ هم شاهد هستیم. این آثار درابعاد 60 در 50 و 70 در 50 خلق شده‌اند و در تمام این آثار انسان، حیوان و گیاه دارند. گالری نگاه در لواسان، بلوار امام خمینی، پلاک 872 واقع شده است. گالری سیحون: از 9 اسفندماه میزبان نمایشگاه گرافیتی"mad" خواهد شد. تمام آثاری که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود چاپ تک رنگ بر روی تکه‌ای از دیوار یا در و پنجره. Mad متولد 1366 و در تبریز است که فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده است و عمده آثارش پیرامون موضوعات اجتماعی و فرهنگی است که طنز غریبی در آثار او به چشم می خورد. او تاکنون آثارش را در 4 نمایشگاه انفرادی در تهران، آمریکا و ایتالیا به نمایش گذاشته است. گالری سیحون در خیابان وزرا کوچه چهارم واقع شده است.

گالری هفت ثمر از روز 9 اسفندماه میزبان نمایشگاه نقاشی شقایق شرفی می‌شود. این نمایشگاه تا 14 اسفندماه ادامه خواهد داشت. گالری هفت ثمر درخیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم شماره 8 واقع شده است.

گالری آران؛ نهم تا 25 اسفندماه میزبان نمایشگاه نقاشی الیکا هدایت می شود. گالری آران در بلوارکریم خان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه دی، شماره 9 واقع شده است.

گالری آران پلاس؛ نیز از روز جمعه نهم اسفندماه میزبان نقاشی انفرادی حجم، نقاشی، فرش و گلیم ثریا میرمولا می شود. این نمایشگاه تا 23 اسفندماه ادامه دارد. آران پلاس درخیابان ولیعصر، پاساژ رولکس واقع شده است.

گالری جرجانی؛ از 9 تا 19 اسفندماه میزبان نمایشگاه گروهی مجسمه و نقاشی می شود. گالری جرجانی در خیابان ولیعصر بالاتر از پارک وی کوچه خیام شماره 4 واقع شده است. گالری جرجانی؛ گالری جرجانی در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی، کوچه خیام، پلاک 4 واقع شده است.

گالری دی؛ از 9 اسفندماه میزبان نمایشگاه گروهی "چیزی نزدیک به غریبگی" می‌شود. در این نمایشگاه آثاری از فاطمه افشاری، ابراهیم رهامنش، مژگان حبیبی، زهرا حیدری، سارا مطلوب و ابوالفضل معصومی می شود. آیدین خانکشی پور نمایشگاه‌گردانی این نمایشگاه را برعهده دارد. این نمایشگاه تا 18 اسفندماه ادامه خواهد داشت. گالری دی در خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان عاطفی، پلاک 130 واقع شده است.

گالری الهه؛ جمعه نهم اسفندماه میزبان نمایشگاه نسرین عیوضیان، ژینوس میثاقی و ساناز آبایی می شود. این نمایشگاه حاصل چند سال کنار هم کار کردن، آموختن و تجربه کردن سه هنرمند نقاش است. 3 هنرمندی که در این مسیر هر کدام زبان و بیانی شخصی پیدا کرده و جهانی منحصر به فرد ساخته . یکی دنیایی افسانه ای خلق کرده تا جهانی ندیدنی را به دیدن بکشد و دیگرانی از بازی حکایت می کند که گویی مدتی است در آن گیر کرده و آن سومی از حضورش در هستی، به سان جدول کلمات متقاطعی که هم بازی است، هم معما و هم سرگرمی. این نمایشگاه تا 19 اسفندماه ادامه خواهد داشت. گالری الهه در بلوار آفریقا، انتهای گلفام،بن بست امینی، شماره 3 واقع شده است.

گالری طراحان آزاد؛ در ادامه سنت سالیانه خود که بخشی از فعالیت خود را صرف برگزاری نمایشگاه انسان دوستانه می تواند برای 2 روز میزبان نمایشگاه گروهی هنرمندان معاصر به نفع خانه خورشید می شود. در این نمایشگاه آثاری از سمیرا اسکندرفر، ایمان افسریان، مژگان بختیاری، نیوشا توکلیان، رعنا جوادی، شهلا حسینی، الهه حیدری، محمد خلیلی، لیلی درخشانی، مهشید رحیم تبریزی، رزیتا شرف جهان، پیمان شفیعی، کورش شیشه گران، حامد صحیحی، محمد محمدی طباطبایی ، سمیرا علیخان زاده، مینا غازیانی، رعنا فرنود، بیتا فیاضی، شادی قدیریان، سارا قره خانی، کتایون کرمی، امید شکرساز، معصومه مظفری، منوچهر معتبر، مهران مهاجر، مهرداد نجم آبادی، حامد نوری و غزاله هدایت می شود. گالرى طراحان آزاد واقع در مـیدان فاطـمی ، مـیـدان گلها ، مــیدان سلمــاس ، پـلاک ٥ دایر است.

گالری آرته از 9 تا 26 اسفند ماه میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان "بی ربط نیست" خواهد بود در این نمایشگاه آثاری از نسرین برکت، نیکوترخانی، محمد رضا توکلی راد، سامان خادم، علی رضا جدیر، خشایار شاهرخی، هنگامه صدری، م. ضیایی، هنگامه عابدین و میلاد ناصری خواهد بود. گالری آرته در ونک، بزرگراه کردستان، بلوارعلی خانی، 20 متری گلستان، 12 متری دوم، شماره 3 واقع شده است.

گالری شکوه؛ از 9 اسفند میزبان نمایشگاه نقاشی های فیگوراتیو هدی نجفی می شود. در ابن نمایشگاه نجفی 18 نقاشی را با تکنیک آبرنگ به نمایش خواهد گذاشت. این هنرمند در آثارش بیشتر از رنگ قهوه ای تیره و آبی فیروزه ای بهره گرفته است، از نظر وی خاک که رنگ قهوه ای تیره دارد عنصر مهمی در ایران محسوب می شود و نشانه ای از کویر است و رنگ فیروزه ای نمادی از زیورآلات سنتی ماست به همین دلیل این دو رنگ در آثارش جایگاه ویژه ای دارند. این نمایشگاه تا 14 اسفند ادامه خواهد داشت. گالری شکوه واقع در فرمانیه،بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره 19 دایر خواهد بود و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 16 الی 20 از این آثار دیدن کنند.

گالری پنجره از 9 اسفندماه میزبان نمایشگاه گروهی پازل خواهد شد. در این نمایشگاه آثار هنرمندان پیشکسوت و جوان در کنار هم به نمایش در خواهند آمد. آثار ارایه شده در این نمایشگاه گروهی با تکنیک و سوژه‌های آزاد و از بهترین آثار هنرمندان شرکت‌کننده انتخاب شده است. دراین نمایشگاه آثاری از بهرام دبیری، علی ذاکری، رحیم مولاییان، یعقوب عمامه‌پیچ، منصور ذابحی و علی‌اکبر نیکان‌پور، ایلیا تهمتنی، احسان نصری، ماهیار چرمچی، رامتین نباتی و ریحانه کلانتری، امیر یگانه و لعیا زنگنه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. گالری پنجره در ظفر، فرید افشار، انتهای بابک شرقی، بن بست بابک پلاک 29 واقع شده است.

ادامه نمایشگاه‌های هفته‌های گذشته

گالری ساربان؛ گالری ساربان تا 19 اسفند ماه میزبان دوازدهمین نمایشگاه انفرادی احمد آریامنش خواهد بود. آریامنش در این نمایشگاه مجموعه ای از جدیدترین نقاشی خط هایش را با عنوان "زیر چرخ کبود" را به نمایش می گذارد.

به گفته آریا منش ؛این نمایشگاه شامل 15 اثر جدید در ابعاد 120 در 120 سانتی متر است که در قطع مربع و با تکنیک ترکیب مواد خلق شده اند. قطع مربع قطع محبوب آریامنش است که سال هاست آثارش را بر روی بوم های مربع خلق می کند. علاقمندان می توانند برای بازدید از این آثار به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی،خیابان صابونچی(مهناز)،کوچه مهماندوست مراجعه کنند.

گالری آتبین تا 14 اسفندماه میزبان نمایشگاه عکس های حمید جانی پور با عنوان "زنان چهل ستونی من" خواهد بود. گالری آتبین در خیابان ولیعصر، جنوب پارک وی، کوچه خاک زاد، پلاک 42 واقع شده است.

گالری راه ابریشم؛ تا 14اسفندماه میزبان نمایشگاه گروهی عکس با عنوان "جابه جایی" خواهد بود. جلال سپهر نمایشگاه گردانی جابه جایی برعهده دارد و در این نمایشگاه عکس های گوهر دشتی، شادی قدیریان،جلال سپهر، علیرضا فانی، محمود کسبی پور و مهدی مقیم نژاد به نمایش گذاشته شده است.

گالری راه ابریشم در خیابان لواسانی، بین کامرانیه و دزاشیب واقع شده شماره 103 واقع شده است.

گالری والی تا 13 اسفندماه میزبان زیورآلات بنفشه همتی‌فر با عنوان "نوسان" خواهد بود. این نمایشگاه شامل مجموعه 15گردن آویز و انگشتر است. همتی در آثار پیشین اش به نمادهای معماری ایران توجه داشت در این مجموعه هر اثر تلفیقی از عناصر فیگوراتیو و نان فیگوراتیو (انتزاعی) است.

گالری والی در میدان ونک، خیابان خدامی، شماره 72 واقع شده است.

گالری بوم ؛ تا 17 اسفند ماه همچنان میزبان نمایشگاه مروری بر آثار غلامحسین نامی با عنوان "شور سپید" خواهد بود. این نمایشگاه بر ارائه سه دوره از مهم‌ترین دوران کارى نامى تمرکز دارد و در آن علاوه بر ٢۶ نقاشى، دو حجم نیز به تماشا در مى آید؛ برخى آثار این مجموعه نخستین بار است پیش روى مردم قرار مى گیرد، خاصه دو تابلوى نقاشى که در دو سال اخیر خلق شده‌اند و تعدادى از آن‌ها به رغم نیم قرنى که از حیاتشان مى گذرد کمتر دیده شده‌اند مانند همین دو حجم و تعدادی نقاشى که از سال ١٣۴۴ به روى دیوار بوم مى‌روند.

گالرى بوم در خیابان ولیعصر، بالا‌تر از نیایش، ارمغان غربی، پلاک ۱۱ دایر است و علاقمندان می‌توانند همه روزه به غیر از شنبه‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.

گالرى اثر؛ تا 19 اسفندماه میزبان نمایشگاه نقاشى هاى رضا عظیمیان خواهد بود."تنظیم دوباره" عنوان این نمایشگاه است که عظیمیان در آن روایت هایى تازه و مفهوم برانگیز از مجموعه معروفش "دانلودها " را ارائه مى کند؛ او در 8 نقاشى قرمز و سیاه و سفید فیگورهاى زن ، گربه و اسب را در نقاط طلایى بوم بازتاب مى دهد.

" تنظیم دوباره " درباره عدم برقرارى ارتباط به دلیل هزارپارگى فکر است؛ درباره ثبت تصاویر مخدوش در ذهن و عدم توازن بازخوانى سلیس آن ؛ در این مجموعه رضا عظیمیان با پالتى گزیده ، تصاویرى خیره کننده و پرتضاد و عناوینى به ظاهر بى ارتباط با موضوع نقاشى اش فاصله میان ما و افکارمان، ما و دیگران و ما و درک عمومى مان را که زاییده اغتشاش فکرى و عدم حضورمان در مواجهه و دریافت است به روشى نقاشانه به تصویر مى کشد." گالری اثر در خیابان برفروشان مقابل خانه هنرمندان واقع شده است.

گالری لاله؛ تا 26 اسفندماه ماه میزبان سومین نمایشگاه فروش آثار چند نسل از هنرمندان خواهد بود. در این نمایشگاه آثاری ازرضا بانگیز، محمد ابراهیم جعفری،مهدی حسینی،حسینعلی ذابحی،همایون سلیمی،مینا نوری،ثمیلا امیرابراهیمی،فرشته غازی راد،بهزاد شیشه گران،حمید پازوکی،نیلوفر قادری نژاد،آنه محمد تاتاری،اکبر نیکان پور،مرتضی اسدی،علی ندایی،معصومه مظفری،رضا خدادادی،فرح ابوالقاسم،احمد وکیلی،جمشید حقیقت شناس،سیروس آقاخانی،مجتبی تاجیک،هما توکلی،جواد نوبهار،رضا هدایت،سعید روانبخش،کیوان عسگری،رضا افسری،داریوش حسینی،محمد زحمتکش،کمال طباطبایی،لادن اورنگی،حسین مهدیان،پژمان رحیمی زاده،محمد خلیلی،همایون موسوی،پرویز معزز،نگار پویا،احمد منتظری رودبارکی، مظفر تقوی بلسی،مانلی منوچهری،وحید خضایی،امیر طباطبایی،علی رضا گلدوزیان،مرجان ثابتی،هدی حدادی،شهرام بابایی،ابراهیم علیپور،کاوه بیکیان،آرشین آگشته،فرخ نورونی،جلال الدین مشمولی،حسین سعلبی فرد،بهنوش کاظمی،مرتضی زاهدی،حجت امانی،دنیا رستمی،شاهو بابایی،حسین سلطانی،مرجان وفاییان،آرزو صفایی،فرشید داودی،علی بوذری،امیرعلی قاسمی،امیر شعبانی پور،لیلا پاکزاد،بیتا آقاجانی،ساناز صدیقی،مرجان مرتضوی،مریم طباطبایی،مانی کمار،نیلوفر کیهانی،فاطمه بهمنی سیاهمرد،ساناز غفاری،حمزه فرهادی،مریم تکلو،حسین زینال پور،عباس نسل شاملو،عباس حسینی،الیزا برزین،صبا ایمانی،عصمت عباسپور،سروناز فارسیان،رعنا بوربور اژدری،المیرا میرمیران،سمانه احمدی،سارا سعادت فرد،صدف خدادادی،مهدی درویشی ،علی رضا نکویی،نازنین خسرونیا،آنالی وکیلی،رضا سعلبی،مهسا مرسی به نمایش گذاشته می شود. گالری لاله در تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله روبروی پارکینگ طبقاتی لاله واقع شده است.

گالری خاک؛ تا 12 اسفندماه میزبان نمایشگاه نقاشی مهران علمی نیا خواهد بود. گالری خاک درخیابان شریعتی، دوراهی قلهک،خیابان بصیری کوچه پیلا پلاک 1 واقع شده است.

گالری ماه از 2 تا 16 اسفندماه میزبان نمایشگاه نقاشی جعفر روحبخش با عنوان منظره های روحبخش می شود. گالری ماه در بلوار آفریقا،یلوار گلستان،شماره 26 واقع شده است.

گالری محسن؛ همچنان تا 14 اسفندماه اسیر خواهش حوا خواهد بود. خواهش حوا عنوان نمایشگاه عکس های سروش میلانی زاده است.میلانی زاده در این نمایشگاه ۱۲ عکس که با تکنیک فیس مانت (Face mounted Inkjet Print) و در اندازهٔ ۱۵۰ در۱۰۰ سانتیمتر چاپ شده‌اند را به معرض بازدید عموم گذاشته است. سروش میلانی‌زاده در یادداشتی برای معرفی آثار این نمایشگاه می‌نویسد: زن نه فقط نیمی از پیکرهٔ بشری، که سرچشمهٔ زایش و حیات جوامع انسانی است. بر خلاف دیدگاه عمومی یا نگرشی که عامدانه زن را در موضع ضعف قرار می دهد، زایش، حوزه‌های قدرت را به وی معطوف می‌کند. با این همه از هنگامی که حوا باغ عدن را ترک گفت، مطالبات او همچنان از سوی آدم بی پاسخ مانده است.

به گفته میلانی زاده عکس های این مجموعه بدون دستکاری رایانه ای، طراحی، اجرا و به ثبت رسیده‌اند.

نمایشگاه تا ۱۴ اسفندماه سالجاری هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ دایر است. گالری محسن در بزرگراه مدرس (شمال)، خیابان ظفر، کوچه ناجی، خیابان فرزان، خیابان نوربخش، بلوار مینا شرقی، شماره ۴۲ واقع شده است.

گالری زیرزمین دستان؛ تا 10 اسفندماه میزبان نمایشگاهی گروهی با عنوان تهران خواهد بود. در این نمایشگاه آثار متنوعی با موضوع تهران ارائه خواهد شد. آرش اکبری، بهنام صادقی، مرجان نعمتی، حسین عالی نژاد و شاهین آرمین هنرمندان این نمایشگاه را تشکیل می دهند. این نمایشگاه تا 10 اسفندماه ادامه خواهد داشت. زیرزمین دستان در خیابان فرشته، خیابان بیدار،شماره 6 واقع است.

گالری آن تا 20 اسفندماه همچنان میزبان نمایشگاه نوروز خواهد بود. در این نمایشگاه آثار هنرمندان گالری آن به نمایش گذاشته شده و عنوان نمایشگاه نیز "آن "92 انتخاب شده است. این نمایشگاه تا 26 اسفندماه ادامه خواهد داشت. گالری آن گالری آن در ونک، خیابان سئول، بالاتراز سه راه بهشتی، کوچه زرین شماره 10 واقع شده است.

گالری هما؛ تا 13 اسفندماه میزبان چیدمان‌های سعید انصافی خواهد بود. سعید انصافی با ماکت‌های کوچکش شناخته می‌شود. تمایل وافر او را به گفتگویی فرا‌تر از مباحث تجسمی، می‌شود به روشنی در کتاب چیدمان‌هایش مشاهده کرد. او در این ماکت‌ها به تصرف و اشغال مفاهیمی می‌رود که در هنر معاصر ایران مهجور مانده‌اند. انصافی در مقدمه این مجموعه نوشته است: "حتما برایمان اتفاق افتاده که در هنگام تورق آلبوم‌های خانوادگی با عکس‌هایی بریده شده از صورت یا بدن فرد به خصوصی مواجه شده‌ایم. دیدن عکس‌های خالی شده احساس تکان‌دهنده و تلخی دارد که با دانستن اینکه این فرد دیگر نیست، بیشتر تشدید می‌شود. بریدن عکس‌ها در آلبوم‌های خانوادگی به عنوان یک خرده فرهنگ همیشه میان مردم رایج بوده و بیشتر به دو منظور انجام می‌شده، چه به منظور بخشیدن جایگاه بهتر به فردی که دیگر نیست، همچون قرار دادن‌اش درون قاب عکس گردن آویز که بر سینه آویخته می‌شود و چه برای دیگر ندیدن از دست رفته به خاطر تاب نیاوردن تلخی فقدان."

گالری هما در خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، شماره 8 واقع شده است.

گالری شیرین: تا 13اسفندماه میزبان آثار منتخبى از برگزیدگان چهاردوره دو سالانه نقاشی دامون فر با موضوع ˝پاک کن ˝ خواهد بود.

دامون فر به رسم همیشگى ، در سالى که دو سالانه ندارد یادمانى مشتمل بر تازه‌ترین آثار منتخب از برگزیدگان سال‌هاى گذشته را بر پا مى‌کند.موضوع این نمایشگاه " پاک کن " است که نمایشگاه گردانى آن را بهنام کامرانی به عهده دارد و تلاش شده زاویه نگاه‌هاى مختلف هنرمندان به این متریال و کارکردهاى مفهومى‌اش پیش روى مخاطبان قرار گیرد.

٢١ نقاش حاضر در این نمایشگاه به ترتیب حروف الفبا عبارت از سارا ابری،مهدی بابایی،مرضیه باقری،مرتضی پورحسینی،نسیم تقی پور،سینا چوپانی، نیکو حاجی ترخانی، طه حیدری،سوده داود، لیلی رشیدی،هانیه صدری، زهرا طباطبایی، نفیسه عمران، پگاه لاری، مقداد لرپور، بهمن محمدی، زهرا مرصوص، رزمین نبی زاده، میلاد نعمتی، دانا نهداران و عادل یونسی هستند. گالری شیرین، واقع در خیابان ولنجک، کوچه هجدهم، شماره ٩ واقع شده است.

گالری آریا ؛ نیز تا 23 اسفندماه میزبان چهارمین نمایشگاه ˝تابلوهای کوچک˝ خواهد بود. در این نمایشگاه آثار بیش از ۲۴۰ هنرمند بر روی دیوار رفته است که تاکنون 152 اثر این نمایشگاه به فروش رفته است و کامبیز درمبخش با فروش 10 اثر رکورد این نمایشگاه را به نام خود رقم زده است و علیرضا سعادتنمد با 8 اثر، بهزاد شیشه گران و فرزانه مطیبی با 7 اثر بالاترین فروش این نمایشگاه را به خود اختصاص داده اند.

این نمایشگاه مانند سه دوره گذشته با هدف جمع‌آوری مجموعه آثاری که ارزش هنری آن‌ها را اندازه اثر تعیین نمی‌کند، بار دیگر در قالب نقاشی و طراحی آثار هنرمندان پیشکسوت و باسابقه‌ را در کنار هنرمندان جوان در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهد و آثار بین ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزارتومان قیمت گذاری شده‌اند.

گالری آریا در خیابان ولیعصر، بالا‌تر از سه‌راه شهید بهشتی، کوی زرین، پلاک ۱۰ واقع است.

گالری ویستا تا 20 اسفندماه میزبان نمایشگاه "فیگوراتیو 1 " خواهد بود. در این نمایشگاه آثاری از مهدی احمدی، افشین پیرهاشمی ، وحید چمانی ، علی اکبر صادقی ، ژازه طباطبایی ، رعنا فرنود ، مهسا کریمی زاده ، احمد مرشدلو ، نصرت الله مسلمیان،منوچهر معتبر و شهروز منصوری به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت. گالری ویستا در مطهری ، میرعماد ، کوچه 12 ، پلاک 11 واقع شده است.

گالری حنا تا 16 اسفندماه میزبان نمایشگاه مجسمه و چیدمان نازیلا مین باشی خواهد بود. گالری حنا در خیابان دولت، بلوار کاوه، خیابان اخلاقی کوچه جهانتاب، بیگلر پور شرقی پلاک 19 واقع شده است.

گالری مهروا تا 11 اسفندماه همچنان میزبان نمایشگاه نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان عاشقانه های ایرانی خواهد بود. در این نمایشگاه آثار فربد مرشد زاده،هما بذرافشان، پونه اوشیدری، کیانا غیابی، الهه مقدمی خواهد بود. گالری مهروا در خیابان آبان جنوبی ( عضدی) شماره 38 واقع شده است.

گالری سین تا 11 اسفندماه میزبانی نمایشگاه نقاشی علیرضا نمدچی خواهد بود.گالری سین در شهرک غرب، فاز 2، خیابان هرمزان، پیروزان جنوبی، کوچه 12 شماره 16 واقع شده است.

انتهای پیام/320