صدیقه پاک بین، رئیس انجمن طراحان لباس و پارچه ایران درباره برگزاری سومین جشنواره مد ولباس ایران ابراز خرسندی کرد و در این باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: برگزاری هر ساله جشنواره به فعالان این بخش کمک می‌کند تا بتوانند علاوه بر شناخت تجربیات بیشتری به دست آورند.

او تجربه را نقطه اصلی رشد دانست و ادامه داد: تجربه اندوزی باعث می‌شود که نقاط ضعف به مرور حذف شوند به همین خاطر معتقدم که این دوره بهتر از دوره های قبل برگزار می‌شود و نقاط ضعف کمتری دارد.

رئیس انجمن طراحان لباس و پارچه ایران تصریح کرد: جشنواره مد و لباس به عنوان یکی از مهم ترین شاخصه های رشد عرصه پوشاک و طراحی است که تاثیر عیانی بر جامعه دارد.

پاک بین درباره همکاری انجمن طراحان لباس و پارچه ایران با بنیاد ملی گفت: همانطور که می‌دانید انجمن تفاهم نامه‌ای را با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد کرده که در حال اجراست بر طبق این تفاهم نامه ما نیز در جشنواره حضور داریم.

او از فعالیت اساتید انجمن در ورک شاپ‌های جشنواره خبر داد و افزود: طی مدت زمان جشنواره ورک شاپ‌هایی، برای آموزش نرم افزارهای طراحی الگو و چاپ پارچه برگزار می‌شود که به طور حتم بسیار مفید است.

رئیس انجمن طراحان لباس و پارچه ایران بیان کرد: همه ساله ورک‌شاپ‌ها با استقبال خوبی از سوی مردم، متخصصین و تولیدکنندگان همراه بوده است به همین خاطر فکر می‌کنم در این دوره نیز استقبال ویژه باشد.

پاک بین از برگزاری سومین جشنواره مد ولباس در تالار وحدت ابراز خرسندی کرد و گفت: تالار وحدت به عنوان جایگاه هنر شناخته می‌شود و اعتبار و امکانات خاصی نیز دارد اما فکر می‌کنم کمی در فضا سازی دچار مشکل باشیم.

او ادامه داد: البته از نظر طراحی لباس همیشه کیفیت بر کمیت ارجحیت دارد به همین خاطر معتقدم که در همین فضا نیز می‌توان حداکثر بهره برداری را داشت.

رئیس انجمن طراحان لباس و پارچه ایرانی تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره گرد هم آمدن فعالان این عرصه و تاثیرگذاری بر عرصه پوشاک است که امیدواریم در سایه افراد متخصصی که برای برپایی این برنامه فعالیت کرده‌اند محقق شود.

انتهای پیام/