به گزارش هنرآنلاین ؛ امین عظیمی، منتقد جلسات نقد باشگاه تئا‌تر با اشاره به پیوستگی جادویی اجرای برهانی مرند، کم رنگ کردن وجوه ایدئولوژیک متن میلر، به نفع ایجاد یک تراژدی مدرن را ویژگی بارز متن این اجرا نام برد. یعنی تراژدی انسان مدرنی که به خاطر ناتوانی‌ها و نابسندگی‌هایش با میراثی از پرسش‌ها و افسوس مواجه شده است.

در ادامه نادر برهانی مرند بیان کرد که چگونه همراهی یک گروه حرفه‌ای در زمان طولانی تمرین توانسته در شکل‌گیری یک اثر ماندگار موثر باشد و اینکه شاید چنین فرصتی دیگر فراهم نیاید.

نمایش "مرگ فروشنده" نوشته آرتور میلر، نمایشنامه‌نویس بزرگی است که با خلق آثاری چون این اثر، ابتذال نهفته جامعه آمریکا را آشکار کرد و زنگ خطری را در جهان به صدا درآورد.

در اجرای این اثر ماندگار هنرمندان برجسته‌ای از جمله؛ پیام دهکردی، ریما رامین‌فر، هومن برق‌نورد، احمد مهران‌فر، فرزین محدث، افسانه ماهیان، امیرجعفری، سیامک صفری، هدایت هاشمی، هادی عامل، شهره انصاری به ایفای نقش پرداختند.

گفتنی است، باشگاه تئا‌تر تهران در پاسخگویی به علاقه‌مندی مخاطبانش به سلسله جلسات نقد و بررسی، قصد دارد در سال ۱۳۹۳ با ارائه مجموعه‌ای دیگر به کار خود ادامه دهد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این باشگاه می‌توانند به خانه فرهنگ شیخ هادی واقع در خیابان ولی عصر(عج)، خیابان شهید حسین سخنور مراجعه کنند.

انتهای پیام/32/