به گزارش هنرآنلاین،تازه ترین شماره مجله تخصصی نمایش، با پرونده موضوعی "مولتی مدیا" و آثار و گفتاری از پروفسور احمد کامیاب مسک، دکتر سیدکمال حاج سیدجوادی، دکتر امیرحسین ندایی، علی نصر، عبدالحسین نوشین، پریسا مهجور، اریک دایر، الکسی تیمبرز، رومئو کاستولوچی و دکتر نورایر ناظاریان منتشر و توزیع شد.

بر اساس این خبر، در بخش گزارش این نشریه، گزارش های از اجراهای عمومی نمایش ها، در تالارهای تئاتر تهران و شهرستان ها و در طول آذرماه گنجانده شده است. همچنین در بخش "دیدار یاران" گفت و گویی با عباس افشاریان با عنوان "همه بچه های تئاتری را برادر می دانم" خواهید خواند.

گفت و گوی ویژه شماره 173-172 مجله نمایش، به مصاحبه مفصلی با حمیدرضا نعیمی و به بهانه کارگردانی نمایش "سقراط" اختصاص دارد. در فصل گستره تئاتر ایران، بخش دوم از تئاتر در استان کردستان درج شده است که به همین منظور، دو گفت و گو با عبید رستمی، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان و خسرو سینا، مدیر گروه رشته نمایش در دانشگاه آزاد سنندج، منتشر شده است. علاوه بر این میزگرد آسیب شناسی تئاتر در این استان، گزارش هایی از تئاتر استان کردستان از سال 50 تا 91 و گزارشی مختصر از وضعیت تالارهای تئاتر در شهرستان های استان مذکور در این قسمت خواندنی است.

نگاه ویژه این شماره از نشریه مبحث مولتی مدیا را شامل می شود که به این بهانه، مقاله ای با عنوان "اجراهای چند رسانه ای" به قلم دکتر امیرحسین ندایی و دو نوشتار از بنفشه اعرابی در باب پیشینه های تئاتر مولتی مدیا و "رسانه زنده: تکنولوژی اینتراکتیو و تئاتر" عرضه شده است. در ادامه این بخش، گفت و گوهایی با مهداد سید احمدی، اریک دایر، ایلیا تهمتنی و رومئو کاستولوچی نیز گنجانده شده اند.

در بخش نقد، نمایش های "سقراط"، "سفر رویایی کوتوله ها" و "مرگ تصادفی یک آنارشیست"، به همراه نمایشنامه "مرد بالشی" اثر مارتین مک دونا نقد و بررسی شده اند.

شماره های 172 و 173 مجله نمایش، ویژه دی و بهمن ماه سال جاری، به مدیر مسئولی حسین مسافرآستانه، سردبیری نصرالله قادری در 120 صفحه و با بهای 3 هزار تومان برای علاقه مندان حوزه تئاتر چاپ و توزیع شده است.