سرویس سینما هنرآنلاین // رویا تیموریان با بازی در دو نقش متفاوت در فیلم‌های "دلتنگی‌های عاشقانه"، "برف" و "شیفتگی" بار دیگر توانایی‌های خود در عرصه بازیگری را در سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر به اثبات رساند و انتخاب او به عنوان یکی از نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره امسال به تایید بسیاری از اهالی سینما یکی از انتخاب‌های درست هیات داوران بود.

این بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون به همراه همسرش مسعود رایگان از جمله چهره‌هایی بودند که امسال برای دیدن چندین فیلم‌ به کاخ جشنواره آمده و همراه با اهالی رسانه و منتقدان به تماشای فیلم‌های جشنواره سی‌ودوم نشستند.

رویا تیموریان در گفت‌وگوی کوتاهی با هنرآنلاین درباره فیلم‌های سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر، با بیان اینکه؛ یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اهداف و نتایجی که باید از برگزاری جشنواره حاصل شود این است که افراد توانا و متخصصی که تاکنون فرصت نمایش آثار خود را نداشتند بتوانند از این طریق و با نمایش آثارشان وارد جریان حرفه‌ای سینما بشوند، گفت: در این مقطع قضاوت در این‌باره که دستاوردهای جشنواره امسال برای سینما ما چه بوده کمی زود و عجولانه است اما نمایش فیلم‌های نسل جوان سینما در کنار بزرگان سینما از جمله ویژگی‌های جشنواره امسال است که آن را به یک جشن باشکوه و بزرگ تبدیل کرده و همین مسئله نوید دهنده روزهای پربارتر و گرم‌تر سینما در آینده نزدیک است.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در پاسخ به این سوال که آیا از خروجی فیلم‌هایی که در آنها بازی کردند و در جشنواره به نمایش درآمد راضی هستید، اظهار داشت: من هیچ وقت کاری را که دوست نداشته باشم قبول نمی‌کنم و وقتی هم که نقشی را می‌پذیرم با تمام تلاشم را می‌کنم که هیچ کم و کاستی در کارم نباشد و امیدوارم مورد توجه قرار بگیرد.

بازیگر فیلم "شیفتگی" افزود: موفقیت در جشنواره فجر بستگی به سیاست‌های جشنواره دارد و امسال هم سیاست‌ها فرق کرده ولی با توجه به اینکه در سال‌های گذشته سینمای ما مشکلات فراوانی داشته، حضور و تقابل فیلمسازان جوان با بزرگان سینما جذابیت‌های جشنواره امسال را بیش از دوره‌های قبل کرده و از همه مهم‌تر اینکه امید به روزهای بهتر در دل اهالی سینمای ایران روشن شده است.

گفتنی است، بازی رویا تیموریان در نقش زنی به نام شایسته که موی سر خود را تراشیده و سال‌هاست مانند یک مرد از خواهر و خواهرزاده‌هایش مراقبت می‌کند در فیلم "شیفتگی" با کارگردانی علی زمانی عصمتی، یکی از ماندگارترین نقش‌های او در کارنامه بازیگری‌اش به حساب می‌آید. انتهای پیام/32/