حسین محجوب بازیگر سینما و تلویزیون درگفت وگو با هنر آنلاین در مورد برگزاری جشنواره فیلم فجر و کیفیت فیلم‌های جشنواره عنوان کرد : فیلم "خانه پدری" ساخته کیانوش عیاری به لحاظ ساختار و کارگردانی یک فیلم استاندارد و خوش ساختی بود و نشان می‌داد که کیانوش عباری هنوز جزو بهترین کارگردان سینمای ایران است .

بازیگر فیلم "مادیان" و "رنگ خدا" ضمن تاکید بر لزوم برگزاری جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: جشنواره فیلم فجر در طول حیات سه دهه‌ای خودش همواره توانسته در روند فیلم‌سازی و سبک و سیاق کاری سینماگران اثرگذار باشد.

بازیگر "شاید وقتی دیگر" در مورد این پرسش که به چه دلیل فیلم‌های فیلم‌سازان بزرگ سینما مثل مسعود کیمیایی، کیومرث پور احمد و سایرین فاقد کیفیت لازم بود افزود: سال‌های گذشته بحث ممیزی و وجود نگاه شخصی در این حوزه خیلی از فیلم‌سازان ما را محتاط کرده است و برآیند چنین سیستمی ما را به این مرحله رسانده که فیلمسازان باسابقه ما این نوعی فیلم‌سازی کنند و اثری خنثی و بی‌هویت بسازنند. اگر از آنها در مورد این ضعف در فیلم‌هایشان پرسش شود پاسخ می‌دهند که ممیزی‌ها باعث ایجاد محدودیت و محافظه‌کاریشان شده است که در نهایت این پاسخ بیشتر توجیه است و نباید فیلم‌ساران با تجربه ما به چنین جریانی تن بدهند.

انتهای پیام/