به گزارش خبرنگار سینمایی هنر آنلاین، نشست خبری فیلم سینمایی "شهابی از جنس نور" در چهارمین روز از سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.

محمدرضا اسلاملو کارگردان این اثر سینمایی افزود: صحبت از بودجه این اثر سینمایی دردی را دوا نمی کند و قطعا بدانید که ما یک ریال هم از کنار این اثر سینمایی سود نبردیم و هرکسی که برده باید جوابگو باشد. من به دنبال اعتقادم بودم که این اثر سینمایی را ساختم.

این کارگردان سینمای مستند تاکید کرد: من یک مستندساز هستم و با فیلم مستند حرف خود را می زنم؛ هر فیلمسازی یک حرف دارد و برای بیان آن فیلم می سازد.

او یادآور شد: موضوع فیلم سینمایی "شهابی از جنس نور" به حال و آینده همه مردم ارتباط دارد. صادقانه بگویم اگر کارگردانی بود که درباره چنین مضامینی فیلم بسازد وارد این عرصه نمی شدم اما وقتی دیدم که کسی وجود ندارد قدم در این عرصه گذاشتم. کارگردان فیلم سینمایی "شهابی از جنس نور "تاکید کرد: من سینمای مستند را بلدم و سینمای کلاسیک را بلد نیستم.

به گفته اسلاملو، او فیلم "شهابی از جنس نور" را با مردم در سالن های سطح شهر به تماشا نشسته و آنان از این اثر رضایت داشته اند.

او در این باره توضیح داد: ما با هرچه راش داشتیم فیلم سینمایی "شهابی از جنس نور "را برای نمایش فراهم کردیم و این اثر سینمایی قطعا نقص هم دارد اما در نهایت این فیلم به دلیل مضمونی که دارد با استقبال مردم روبرو شد و مطمئنم این فیلم در اکران نیز با استقبال مخاطبان روبرو می شود.

این کارگردان سینمای مستند گفت: حرف فیلم سینمایی "شهابی از جنس نور" بسیار مهم است و موسیقی این فیلم تنها دو روز مانده به تحویل به جشنواره ساخته شد.

اسلاملو با اشاره به شرایط دشوار تولید این اثر سینمایی توضیح داد که به ما گفتند باید فیلم را در 45 جلسه فیلمبرداری به پایان برسانیم و ما با 70 درصد از فیلم به تهران آمدیم.

انتهای پیام/55