به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری شکوه؛ نمایشگاه نقاشی‌های جواد علمداری با عنوان "انعکاس" عصر جمعه هیجدهم بهمن ماه در گالری شکوه افتتاح خواهد شد.

علمداری در این نمایشگاه 17 اثر آبستره رنگ روغن و اکریلیک بر روی بوم ارائه می‌دهد که کوچکترین آن 130 در 120 و بزرگترینش 300 در 120 سانتی متر است.

در نمایشگاه نقاشی "انعکاس" تاثیر نور و سایه بر روی آب به تماشا گذاشته می شود. هنرمند در این آثار تحت تاثیر فرم‌هایی از طبیعت است که بر روی آب تشکیل می‌شوند، او ابتدا از این انعکاس عکس می‌گیرد و بعد با الهام از عکس‌ها، رنگ و بافت‌های موجود در آن را بر روی بوم منعکس می‌کند.

رنگ‌آمیزی نقاشی‌های علمداری بر اساس انعکاس هر چیزی در طبیعت است که سایه آن بر آب نقش بسته باشد، در این آثار تونالیته‌های مختلفی از رنگ‌های قرمز، سبز، زرد و آبی بکار برده شده است.

این نقاش جوان قبل از شروع نقاشی، ابتدا به ایده آثارش فکر می‌کند و رنگ‌ها را در ذهنش در نظر می‌گیرد اما هیچ‌گاه از قبل نتیجه کار را نمی‌داند و تجسمی از آخر کار در ذهن ندارد زیرا همه چیز در آثارش بر اساس اتفاق پیش می‌رود.

جواد علمداری متولد 1363 است. او تاکنون در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در ترکیه شرکت داشته است، نمایشگاه نقاشی های "انعکاس" اولین نمایشگاه انفرادی او در ایران محسوب می شود.

نمایشگاه نقاشی های "انعکاس" تا 23 بهمن ماه در گالری شکوه واقع در فرمانیه،بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره 19 دایر خواهد بود و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 16 الی 20 از این آثار دیدن نمایند.

انتهای پیام/

320