به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین ، این خواننده قرار است 29 بهمن ماه سال جاری ساعت 18:15 در بخش جنبی بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر و در سالن همایش‌های برج میلاد به اجرای برنامه می‌پردازد.

در این کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های "نامسلون" و "خدانشناس" برای مخاطبان اجرا می‌شود، همچنین علی عبدالمالکی تک ترک‌هایی که به تازگی منتشر کرده است را با همراهی اعضای گروه اجرا می‌کند.

علی عبدالمالکی خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کننده پاپ ایرانی است. علی عبدالمالکی با آلبوم "نامسلمون" مطرح شد. او پس از فراگیری سازهای کیبورد، گیتار و پیانو، در بهمن ۸۶ آلبوم "خدانشناس" را وارد بازار کرد، پس از چند ماه در اردیبهشت ۸۷ دومین آلبوم خود به نام "نامسلمون" را عرضه کرد.

اما اولین آلبوم رسمی عبدالمالکی طبق گفته خودش به زودی وارد بازار خواهد شد. مریم اسدی، علی استیری علیرضا مرتضی‌قلی، مهرزاد امیرخانی از جمله ترانه‌سرایان آلبوم هستند. همچنین الیاس شیرزاد، بابک مافی، امیربهادر دهقان، خود عبدالمالکی تنظیم‌کنندگان آلبوم هستند.

ابن خواننده پاپ تا به حال هشت کنسرت زنده، مجاز و بزرگ اجرا کرده است که رکورد کنسرت قبل از اولین آلبوم مجاز را در ایران شکسته است. شش کنسرت بزرگ و رسمی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و دو کنسرت بزرگ و زنده در کیش برگزار کرده است که مورد استقبال زیاد دوستداران موسیقی پاپ ایرانی قرار گرفته است.

علاوه بر این او کنسرت‌های زنده و بزرگی را در شهرهای یاسوج، سرعین، زنجان، خرم آباد و ... برگزار کرده است.

پایان پیام/46