به گزارش هنرآنلاین ؛ نمایشگاه عکس گذارۀ سی و چهار همزمان با آغاز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر از 12 تا 22 بهمن ماه در خانه موزۀ دکتر شریعتی برگزار می شود.

در این نمایشگاه که با مشارکت موسسه اطلاعات برپا می شود، برای نخستین بار تصاویری نمایشگاهی از عکس های امام خمینی(ره)، دکتر علی شریعتی و دکتر محمد مصدق در جلوی پاساژی در خیابان شانزه لیزه تهران و تجمع مردم در مقابل این تصاویر، مراسم های سالگرد دکتر شریعتی در مسجد ارک تهران دانشگاه تهران و در صحن حرم حضرت معصومه، صحنه ای از راهپیمایی اقشار مختلف مردم تهران به مناسبت روز اربعین حسینی در حالیکه تصاویری از دکتر علی شریعتی و امام خمینی(ره) در دست گرفته اند، به نمایش گذراده می شود.

درسال گذشته نیز همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب نمایشگاه گذاره سی و سوم برگزار شد. شهروندان در این نمایشگاه به رویت سیر تطور و تحول طراحی پوسترها توسط هنرمندان و گرافیستها، پرداختند.

تمبرهای یادگاری از دکتر شریعتی، شریعتی در نگاه مطبوعات و نشریات، تقویم شریعتی بخشی از پوسترهایی بود که در ابعاد آ3 در معرض دید عموم قرار گرفت.

شهروندانِ علاقمند به بازدید از آثار این نمایشگاه می توانند از ساعت 8 تا 19روزهای 12 تا22 بهمن ماه به خانه موزه دکتر شریعتی واقع در خیابان جمالزادۀ شمالی، نرسیده به خیابان دکتر فاطمی غربی، کوچه نادر، پلاک 9 مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

320