به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین ، محمدعلیزاده خواننده پاپ کشورمان در 29 بهمن ماه سال جاری ساعت 21:30 در بخش جنبی بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر و در سالن همایش‌های برج میلاد تهران به صحنه می‌رود.

خواننده "سورپرایز" در این کنسرت قطعاتی همچون سرزنش، دلت با منه، جز تو، تو جون منی، غم دنیاس، هواتو کردم و شهر باران و ... خواهد پرداخت، همچنین دوقطعه جدید نیز با تنظیم و اجرای جدید را برای مخاطبان خود اجرا می کند. رهبری ارکستر این کنسرت را امیرعلیزاده به عهده دارد.

همچنین اعضای گروه محمد علیزاده را در این کنسرت نوازندگانی همچون امیر علیزاده ( کیبورد و سرپرست گروه )، سعید عباسی ( کیبورد )، اشکان موسوی ( ویولون )، محمد شعبانی ( پرکاشن )، امیر غلامی ( گیتار الکتریک )، بهنام میرزازاده ( گیتار الکتریک) تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، محمد علیزاده برای اولین بار در 4 سالگی خوانده است. تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد، او مهندس کشاورزی است اما علاقه شدیدی به موسیقی دارد.

محمد علیزاده سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را در سطح اول کشور به دست آورد و مقام ها و عنوان های بسیاری در ضمینه قرائت قرآن و اذان در سطح کشور بدست آورده است.

محمد علیزاده با ترانه هایی که خودش گفته ارتباط بیشتری برقرار کرده است چون ترانه ها را با توجه به شرایط روحی خودش گفته است.

محمد علیزاده تا کنون چندین بار در تلویزیون سراسری ایران اجرای زنده داشته است.

اولین آلبوم رسمی محمد علیزاده به نام "سوپرایز" در آستانه ی انتشار قرار داشت که به صورت اینترنتی پخش شد ولی با این حال موفقیت فوق العاده ای پیدا کرد.

پایان پیام/46