مجمود پاک نیت در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین گفت:امیدوارم با آثار خوبی که در جشنواره امسال ارائه می شود از دیدن فیلم ها لذت ببریم.ضمن اینکه شاهد تلاش چند ماهه کسانی که کار تولیدی بودند در جشنواره باشیم.

بازیگر«عاشق مترسک» با بیان اینکه هنر سینما در همه کشورها وجود دارد، همچنین گفت: باید توجه داشت که همه جشنواره ها در هر کجای دنیا که برگزار می شوند بازتاب هایی را به همراه خواهد داشت اما نکته مهم این است که این بازتاب ها تنها مشمول داخل ایران نیست بلکه بین المللی است.

او خاطرنشان کرد: کشور ما در حال بهره برداری از هنر است امیدوارم عزیزانی که در راس قرار دارند به این جشنواره بین المللی اهمیت دهند و آنچنان که شایسته هنرمندان و کشور است آن را به بهترین شکل برگزار کنند.

پاک نیت در ادامه گفت: باید توجه داشت کارگردانان جوانی هستند که برای اولین بار است فیلم می سازند و با عشق وارد این عرصه شده اند و دیده شدن کارشان در این جشنواره مهم است زیرا این جشنواره جنبه بین المللی دارد ضمن اینکه جوان ایرانی حق شرکت در این نوع جشنواره ها را دارد تا تجربه کسب کند.

بازیگر فیلم«شهرآشوب» در ادامه افزود: باید به این جوانان اجازه داد تا اولین قدم را بردارند زیرا همانطور که همه می دانیم جوان ها نیاز به تشویق و مطرح شدن دارند تا توانایی هایشان را نشان دهند. البته این جواان باید توجه داشته باشند تا از الگوهای اساتید خود بهره مند شوند و تجربه کسب کنند و آینده خوبی را برای سینمای ایران رقم بزنند.