به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، پس از انتخاب نهایی آثار جشنواره در بخش بین الملل در رشته های تصویر سازی، عکاسی، پوستر و کاریکاتور آثار 57 هنرمند از 31 کشور پذیرفته شد.

آثار 43 کاریکاتوریست، 10 هنرمند تصویرسازی و چهار هنرمند در رشته پوستر به ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به جشنواره راه یافت و از بین آثار عکس از عکاسان خارجی که به دبیرخانه جشنواره ارائه شده بود، اثری پذیرفته نشد.

آثار هنرمندانی از کشورهایی مانند ایتالیا، اسپانیا، آلمان، بریتانیا، پرو، چین، جمهوری چک، مکزیک، یونان، بلژیک، بلغارستان، رومانی، فرانسه، سوریه، ترکیه، کوبا، یونان، روسیه، لهستان، اتریش، اوکراین، صربستان و ... در جشنواره تجسمی فجر به نمایش گذاشته می شود.

153 هنرمند از 55 کشور آثار خود را در رشته های عکاسی، تصویرسازی، پوستر و کاریکاتور به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده بودند که پس از بررسی هیأت انتخاب آثار 57 هنرمند خارجی از 31 کشور در رشته های کاریکاتور، تصویرسازی و پوستر را برای جشنواره انتخاب کرد.

ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش ملی(نقاشی، خوشنویسی، ‌نگارگری، سرامیک هنری و مجسمه سازی)، بین الملل( عکاسی، کاریکاتور، پوستر و تصویرسازی) و مکمل( فیلم های مستند هنرهای تجسمی) 14 بهمن تا چهارم اسفند ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

320