به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین همزمان با دوازدهمین روز از جشنواره سی و دوم تئاتر فجر؛ " آپ" نوشته و کارگردانی عبدالرضا شیبانی از گنبد کاووس به مدت 25 دقیقه در ساعت 16درمقابل مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود. داستان درباره نمایش‌های آئینی با موضوع آب است.

"سوغات خلیج فارس" نوشته و کارگردانی احمد رضا قربانی ساعت 10 صبح در ندامتگاه اوین اجرا می‌شود. نمایش " پوتین"به نویسندگی هادی کیانی و حسین علی عمادی و کارگردانی هادی کیانی از خمینی شهر به مدت 25 دقیقه در ساعت16 در مقابل تئاتر شهر اجرا می‌شود.

"سال دیگه نگی کاش پارسال بود" نوشته و کارگردانی شاهد پیوند از تهران به مدت 25 دقیقه در ساعت:30 16در پارک دانشجو اجرا می‌شود. داستان درباره مردی است که برای فرار از مشکلات زندگی به روی قایقی می‌رود تا آنجا زندگی کند.

"گلادیاتور" به نویسندگی مصطفی بوعذار و کارگردانی معصومه عموری از شهرستان اهواز به مدت 25دقیقه و در ساعت 17در مقابل تئاتر شهر اجرا می‌شود. نمایش به نقش زنان و بویژه همسران جانبازان و ایثارگران و به مشکلات آنها می پردازد. " همیار" نوشته و کارگردانی میلاد حسین زاده از آستانه اشرفیه در ساعت 17مقابل خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود. به گفته کارگردان این نمایش به معضلات شهروندی در خیابان‌ها می‌پردازد.

" لطفا روی قبرم پا بگذارید" نوشته و کارگردانی حمید رضایی از دهلران به مدت 25دقیقه در ساعت 18مقابل تئاتر شهر اجرا می‌شود. این نمایش آداپته‌ای از شیرین و فرهاد امروزی است.

" آئین ورف جال" نوشته و کارگردانی محسن اردشیر و غنچه شکوهیان از شهرستان آمل به مدت 30دقیقه در ساعت 16مقابل خانه هنرمندان اجرا می‌شود.

" دیوار" نوشته و کارگردانی علیرضا اسماعیلی از سقز به مدت 25دقیقه در ساعت 17 مقابل خانه هنرمندان اجرا می‌شود. سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 24دی تا12بهمن در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/