به گزارش هنرآنلاین؛ نگارخانه لاله به منظور استقبال از بهار و سال نو، در نظر دارد بستری برای تبادل تجربیات و اهدای آثار هنری بین هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی فراهم نماید. از این رو اولین رویداد را به "سالانه تبادل چاپ دستی" و در قالب "کارت پستال" با درونمایه عیدانه اختصاص داده است.

یکی از ویژگی های اصلی سالانه تبادل چاپ دستی این است که هر هنرمند تعداد 13 نسخه چاپی (کارت پستال) همسان با موضوع نوروز و یا آزاد را به دبیرخانه ارسال می نماید که از این تعداد 11 نسخه به صورت انتخاب تصادفی برای دیگر شرکت کننده ها به عنوان عیدانه پست خواهد شد و هر هنرمند نیز 11 اثر از آثار هنرمندان دیگر را دریافت خواهد کرد.

شرایط شرکت شرکت برای همه هنرمندانی که در زمینه چاپ دستی تجربه دارند آزاد است.

این رویداد بدون داوری بوده و تمامی آثاری که واجد شرایط زیر و مطابق با استانداردهای چاپ باشند در سالانه شرکت داده خواهد شد.

سالانه در دو بخش آزاد و موضوع نوروز برگزار می شود.

قطع کاغذ باید دقیقاً 15 در 10 سانتیمتر باشد.

قطع کلیشه به تناسب کاغذ انتخاب شود.

تکنیک های مورد نظر: کالکوگرافی (حکاکی روی فلز)، حکاکی روی چوب و لینولئوم، لیتوگرافی، سیلک اسکرین، کولاگرافی

تکنیکهای مونوتایپ و مونوپرینت مورد قبول نخواهد بود.

هر هنرمند باید تعداد 13 نسخه چاپی همسان(تیراژ) از یک اثر را به دبیرخانه سالانه ارسال نماید. از این تعداد 11 نسخه به صورت انتخاب تصادفی برای دیگر شرکت کننده ها به عنوان عیدانه پُست خواهد شد و هر هنرمند نیز 11 اثر از آثار هنرمندان دیگر را دریافت خواهد کرد. همچنین 1 نسخه برای فروش و 1 نسخه برای آرشیو گالری خواهد بود.

اطلاعات زیر پشت آثار از گوشه بالا و راست به ترتیب درج شود:

نام هنرمند، عنوان اثر، تکنیک، سال خلق اثر،آدرس دقیق پستی و ایمیل (نوشتن کد پستی الزامی است)، بخش موضوعی و یا آزاد پشت پاکت قید شود.

حق گالری برای استفاده از آثار در تبلیغات محفوظ خواهد بود.

شرکت در این رویداد به منزله پذیرفتن تمامی شرایط فوق خواهد بود و تصمیم گیری در مورد مسایل پیش بینی نشده بر عهده برگزار کننده خواهد بود.

آخرین مهلت دریافت آثار: 5 اسفند 1392 خواهد بود و نمایشگاه 22 فروردین 1393 افتتاح خواهد شد.

گالری لاله در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی لاله واقع شده است.

انتهای پیام/

320