ستاره اسکندری بازیگر سینمای ایران در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: جمع شدن این بزرگان دورهم آن هم در این جشنواره به نوعی حس نوستالژیک است.

اسکندری همچنین گفت: نکته مهم دیگر در جشنواره فیلم فجر امسال حضور پررنگ فیلم اولی ها است که بسیار درخشان و پرتوان آن هم از چندین نسل متفاوت ظاهر شده اند.

او خاطرنشان کرد: امسال جشنواره ای زنده و غیرفرمایشی داریم که امیدوارم در سال های بعد هم به همین شکل استمرار داشته باشد. اسکندی خاطرنشان کرد: امسال با دو فیلم "فردا" به کارگردانی مهدی پاکدل و "ناخواسته" به کارگردانی برزو نیک نژاد در جشنواره فیلم فجرحضور دارم.فیلمنامه فیلم سینمایی«فردا» برداشت آزادی از مولانا است که من در یکی از آن موقعیت ها بازی می کنم و فیلم سینمایی«ناخواسته» روایت رابطه بین انسان ها را بیان می کند.اسکندی همچنین گفت: هر دو کارگردان جوان و پرانرژی هستند که برای ساخت فیلم هایشان زحمت زیادی کشیده اند امیدوارم هردو فیلم به خوبی در جشنواره امسال دیده و مورد توجه قرار گیرد.

او خاطرنشان کرد: به هرحال همه می دانیم جشنواره فیلم فجر برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا درواقع ویترین سینمای ایران محسوب می شود. به نظر می آید امسال جشنواره خوبی به دور از هرگونه تنش و حاشیه داشته باشیم.