به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره تئا‌تر فجر؛ در این نشست مدیران هر بخش، گزارشی اجمالی از فعالیت‌های انجام شده ارائه کردنده و درباره جزئیات برنامه‌های پیش رو به بحث و گفت‌و‌گو نشستند.

قادر آشنا دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر در پایان این نشست نقطه نظرات خود را درباره برگزاری هرچه منظم‌تر و باشکوه‌تر جشنواره ، مراسم افتتاحیه و اختتامیه، حوزه بین الملل، داوری آثار، ارتباط با رسانه‌ها و کارت‌های VIP بیان کرد.

او سرویس دهی منظم و خوشرویی نسبت به گروه‌های نمایشی را یکی از تاثیرگذار‌ترین نکات بیان کرد که می‌تواند خاطره‌ای خوش از جشنواره در ذهن همگان برجای بگذارد و نباید در این جشنواره مغفول بماند.

آشنا در بخش دیگری از صحبت‌هایش گروه‌های خارجی جشنواره را سفیران فرهنگی و مبلغان فرهنگ و هنر ایران در جوامع دیگر دانست و هماهنگی بخش‌های فنی، تالار‌ها و تشریفات را در زمینه اجرای این گروه‌ها یادآور شد.

در این نشست شهرام نوشیر مدیر بخش خیابانی، وحید لک مدیر بخش استانی، ابراهیم حسینی مدیر بخش عکس و پوستر، مهدی شفیعی مدیر اجرایی جشنواره، جواد رمضانی مدیر هماهنگی، محمد رضا الوند مدیر بخش ارزشیابی و نظارت، پیمان شریعتی مدیر روابط عمومی، حسن عرب سرخی مدیر حراست، داور برقه نمی‌نی مدیر تشریفات بین الملل، علی طرخان مدیر هماهنگی بین‌الملل، مهدی حاجیان مدیر دبیرخانه اتابک نادری مدیر تشریفات و امور تالارهای جشنواره، جواد مستخدمی مدیر پشتیبانی و بابک شاه علی زادگان مدیر فنی تالار‌های جشنواره احکام خود را دریافت کردند.

گفتنی است، سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با همت مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی و موسسه بین‌المللی تئاتر در قالب 13 بخش از روز 24 دی ماه تا 12 بهمن ماه سالجاری برپا می‌شود.

انتهای پیام/32/