به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، مراسم افتتاحیه جشنواره بزرگ "هنر برای صلح" با سخنرانی "حمیدرضا اردلان" مدیر یونیمای ایران و معاون هنری خانه هنرمندان ایران از ساعت 17 در تالار استاد شهناز آغاز می‌شود و در ادامه گزارشی از پروژه هنر برای صلح توسط "پیام آریایی"دبیر اجرایی این جشنواره ارائه می‌شود.

سپس "محمد رضا سعید آبادی" دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو، «پورکیت» رئیس دفتر منطقه‌ای سازمان یونسکو و "سجاد محمد یارزاده" مدیر اجرایی مرکز منطقه‌ای Merc-blp و "فریدون فربود" مدیر هماهنگی پروژه هنر برای صلح سخنرانی می‌کنند.

اجرای موسیقی دوئت صلح، پخش کلیپ موسیقی آوای صلح، رونمایی از کتاب مجموعه آثار نمایشگاه هنر برای صلح، رونمایی از اثر گروهی هنر برای صلح اهدایی به گروه جهانی هنر برای صلح، اهدای نشان هنر برای صلح به حامیان جشنواره و پخش کلیپ گروه هنر برای صلح از دیگر بخش‌های مراسم افتتاحیه است.

مراسم افتتاحیه جشنواره بزرگ "هنر برای صلح" چهارشنبه 18 دی ساعت 17 تا 20 در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. همچنین پیش از آغاز مراسم افتتاحیه، اجرای پرفورمنس توسط "حمیدرضا پور آذری" ساعت 16 تا 17 در لابی خانه هنرمندان ایران در نظر گرفته شده است. در اولین مرحله از جشنواره بزرگ "هنر برای صلح" سه نمایشگاه در خانه هنرمندان ایران، گالری محسن و نگارخانه ویستا برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه، نمایشگاه آثار نقاشی، مجسمه و عکس 20 تا 25 دی ماه در گالری محسن برپا خواهد شد. نگارخانه‌های خانه هنرمندان ایران 23 تا 28 دی ماه میزبان نمایشگاه پوسترهای گرافیک خواهد بود و نمایشگاه آثار تصویرگری 4 تا 14 بهمن در نگارخانه ویستا برپا می‌شود.

انتهای پیام/

320