به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، سید عباس میرهاشمی با انتشار متنی در سایت جشنواره نوشته است: شرکت قابل توجه هنرمندان تجسمی از تمام استان های کشور در ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر شایسته قدردانی و سپاس و مایه دلگرمی دست اندر کاران جشنواره است.

همکاران دبیر خانه جشنواره از زمان انتشار فراخوان تاکنون تلاش کردند تا امکان ثبت نام و شرکت علاقه مندان در جشنواره تسهیل و تسریع شود و اگر در مواردی هنرمندانی برای ثبت نام و ارسال اثر با دشواری مواجه شدند و یا علی رغم تمایل و اقدام موفق به شرکت در جشنواره نشدند پوزش می خواهیم.

میرهاشمی در ادامه متن آورده است: تعداد هنرمندان شرکت کننده در جشنواره و آثار رسیده به دبیرخانه قابل توجه است و زمینه را برای رقابتی نسبتا فراگیر فراهم می کند و بی شک هیات انتخاب با تاکید بر کیفیت و ارزش هنری آثار نهایی را برای جشنواره بر می گزیند.

دبیر کل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر نوشته است: جشنواره تجسمی فجر مانند هر رویداد هنری دیگر با حضور هنرمندان اعتبار و قوت می گیرد. بی شک آثار این جشنواره تمام ظرفیت و بضاعت هنرهای تجسمی نیست اما جنبه هایی از قابلیت های تجسمی را عرضه می کند و در معرض نقد و نظر کارشناسان قرار می دهد.

میرهاشمی در پایان با تاکید بر ضرورت توجه و حمایت بیشتر از هنرهای تجسمی آورده است: واقفیم که جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر از کاستی و ایراد مبرا نیست و دبیرخانه جشنواره مشتاق است دیدگاه ها، پیشنهادها و انتقادهای هنرمندان، منتقدان و کارشناسان را دریافت کند و معتقدیم نقد نقش موثری در رشد و توسعه هنرهای تجسمی دارد.

انتهای پیام/

320