به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی تئاترشهر؛ نمایش "دایی وانیا" به کارگردانی اکبر زنجان‌پور، که از ۱۲ آذرماه اجرای خود در تالار اصلی تئاترشهر آغاز کرده، جمعه، ۲۷ دی ماه، از این تالار نمایشی خداحافظی خواهد کرد.

نمایش "بیوه‌های غمگین سالار جنگ" به کارگردانی شهاب الدین حسین‌پور هم، که از ۱۷ آذرماه در تالار چهارسو به صحنه رفته، جمعه، ۲۷ دی ماه، به اجرای خود در این تالار پایان می‌دهد.

در کارگاه نمایش هم نمایش "درفش کاویانی" به کارگردانی زهره بهروزی نیا از ۳ آذرماه اجرای خود را آغاز کرده است. این اثر نمایشی نیز جمعه، ۲۷ دی ماه، از تئاترشهر خداحافظی می‌کند.

نمایش "دوست کافکا" به کارگردانی حسن جودکی، نیز که از ۱۴ آذرماه اجرای خود را در کافه تریای تالار اصلی آغاز کرده، چهارشنبه، ۲۵ دی ماه، به اجرای خود پایان می‌دهد.

نمایش‌های "بی‌بی‌بیدل" به کارگردانی آزاده انصاری در تالار قشقایی و "مرگ تصادفی یک آنارشیست" به کارگردانی مصطفی عبداللهی در تالار سایه، که هم اکنون روی صحنه‌اند، از جمعه، ۲۷ دی ماه، تا پایان ایام جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر اجرایی ندارند. این در حالی است که این دو اثر نمایشی با پایان یافتن جشنواره به اجرای خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/32/