به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد اکبر رادی؛ ثبت‌نام هنرجویان در سومین دوره‌ کارگاه نمایشنامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی که از سه هفته پیش آغاز شده بود، تا روز چهارشنبه 4 دی ماه جاری به پایان می‌رسد.

این کارگاه‌ها با هدف آموزش جزییات نمایشنامه‌نویسی به هنرجویان و علاقه‌مندان نمایشنامه‌نویسی تهران و دیگر شهرهای ایران به صورت سه روزه در رشته‌های زبان دراماتیک، کشمکش، فضا و ساختار فیزیکی صحنه، روایت‌شناسی تئاتری، نقطه‌ی اوج و مورفولوژ‌ی سوژه در درام؛ در مدرسه‌ی تئاتر سه نقطه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش ، در این کارگاه ها محمد چرم‌شیر زبان دراماتیک ، دکتر سعید اسدی کشمکش، بهزاد صدیقی فضا و ساختار فیزیکی صحنه، دکتر عطاالله کوپال روایت‌شناسی تئاتری، محمد امیریاراحمدی نقطه‌ اوج و دکتر قطب‌الدین صادقی مورفولوژی سوژه در درام را به هنرجویان آموزش می‌دهند.

سومین دوره‌ کارگاه نمایشنامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از 4 تا 6 دی ماه 92 در سه روز برگزار می‌شود و هنرجویانی که با موفقیت این دوره را به پایان برسانند گواهینامه‌ی رسمی پایان دوره را دریافت می‌کنند. در این دوره که با محوریت نمایشنامه‌ "از پشت شیشه‌ها" نوشته‌ استاد اکبر رادی برگزار می‌شود هنرجویان باید از قبل این نمایشنامه را مطالعه کرده باشند.

لازم به یادآوری است 50 درصد از هزینه‌های برگزاری این کارگاه ها از محل موقوفه‌ی بنیاد اکبر رادی و مدرسه‌ تئاتر سه نقطه تأمین شده که هنرجویان متقاضی شرکت در این کارگاه‌ها فقط 50درصد از شهریه را پرداخت می‌کنند.

علاقه‌مندان به آموزش نمایشنامه‌نویسی برای ثبت نام در این کارگاه‌ها می‌توانند به نشانی این مدرسه واقع در بلوار کشاورز، نرسیده به میدان ولی عصر، خیابان کبکانیان ، نبش کوچه‌ی مرتضی‌ زاده ، پلاک 12 ، واحد 1 مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن‌های 88952392 و 88952440 تماس بگیرند.

انتهای پیام/