به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه‌ی تئاتر ایران، نمایش‌نامه‌ی "آخرین سطر از یک قصه‌ی طولانی" نوشته و کارگردانی علی محمدرحیمی کاری از گروه تئاتر مژوا ساعت 18 روزهای 5 و 6 دی ماه جاری در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا نمایش‌نامه‌خوانی می‌شود.

در این نمایش‌نامه‌خوانی عزت الله مهرآوران و مهتاب باجلان نقش‌خوانی می‌کنند. هم چنین ابراهیم شاکری به عنوان دستیار کارگردان و فرشته دلشاد به عنوان عکاس این گروه را یاری می‌دهند.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز در طی دوازده هفته، نمایش‌نامه‌های "هندوانه" نوشته و کارگردانی رحیم نوروزی، "اعترافاتی در‌باره‌ی زنان" نوشته‌ی محمد امیریاراحمدی و کارگردانی فریدون محرابی، "نگاره‌ای به رنگ شبق" نوشته و کارگردانی سلما سلامتی، "فراتر از صداقت" نوشته‌ی ندا ثابتی و کارگردانی زری طالبی، "گستره‌ی سکوت" نوشته و کارگردانی امین بهروزی، "پرنده مردنی است" نوشته و کارگردانی حسین میرزاییان، "اتوبان نواب جنوب به شمال" نوشته و کارگردانی رضا صابری، "خانه ، آشپزخانه" نوشته و کارگردانی حسن معجونی، "فوژیون" نوشته و کارگردانی محمد میرعلی اکبری ، "ما گم شده ایم در ..." نوشته و کارگردانی محمود سالاروند ، "مصاحبه" نوشته‌ی بهزاد صدیقی و کارگردانی مهبود مهرنوش و "قرمز و دیگران" نوشته‌ی محمد یعقوبی و کارگردانی زری کریمی نمایش‌نامه‌خوانی شده بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایش‌نامه‌خوانی می‌توانند نیم‌ساعت قبل از اجرا، بلیت‌های خود را از گیشه‌ی این سالن تهیه کنند یا یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ 88088301 تماس بگیرند.

گفتنی است کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه‌ی تئاتر ایران با همکاری فرهنگ سرای ابن سینا به منظور خوانش آثار نمایش‌نامه نویسان اعضای خود با هدف آشنایی شهروندان با فعالیت نمایش‌نامه‌نویسی حرفه‌ای در روزهای پنج شنبه و جمعه‌ی هر هفته در نیم سال دوم 92 نشست‌های نمایش‌نامه خوانی برگزار می‌کند.

فرهنگ سرای ابن سینا در شهرک غرب ، فاز دو، خیابان ایران زمین شمالی واقع است.