برزو امیری، آهنگساز و نوازنده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار یک اثر موسیقایی هستیم که این اثر به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.

این آهنگساز در ادامه با اشاره به اینکه عنوان این اثر "با هم" است، بیان کرد: خوانندگی این اثر موسیقایی به عهده حمید خزاعی بوده است و آهنگسازی قطعات این آلبوم توسط خودم انجام شده است. همچنین ژانر این اثر موسیقی سنتی است.

این نوازنده تاکید کرد: همچنین در این اثر موسیقایی دو قطعه موسیقی خراسانی وجود دارد که بازخوانی شده است که عنوان آن‌ها "زلفا یارم" و "نوایی نوایی" است که با تنظیم جدید اجرا شده است.

امیری در ادامه خاطرنشان کرد: این اثر شامل هفت قطعه است که تمامی قطعات ضبط شده است، همچنین هادی پورعطایی به عنوان نوازنده دوتار در این آلبوم حضور دارد.

برزو امیری در پایان درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این آلبوم محمد اصغری (سنتور)، محمد موسوی (تارباس)، کسری سپندار (عود)، مجید علیزاده (تنبک) و.... از اعضا و نوازندگان این گروه هستند، همچنین من به عنوان نوازنده کمانچه، دف، دهل و آهنگساز با این گروه همکاری می کنم.

پایان پیام/46