نوشین تبریزی درباره حضور در جشنواره تئاتر فجر به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: در جشنواره فجر سی‌ام با نمایشنامه " خانه پدری" که از نوشته‌ها و به کارگردانی خودم است شرکت کردم. همچنین سال گذشته با نویسندگی و کارگردانی نمایش " طعم آلوی جنگلی" در جشنواره سی و یکم حضور داشتم.

او که به تازگی از اجرای عمومی نمایش "طعم آلوی جنگلی" فارغ شده است ادامه داد: تاکنون در گیر اجراهای عمومی "طعم آلوی جنگلی" بودم که در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر با بازی رویا نونهالی، مریم بوبانی، ماه‌گل مهر، شیوا خسرو مهر، محمدرضا مالکی، افشین سلیمان‌پور اجرا شد.

ضمن اینکه امسال با یک نمایش "یک اتفاق کوچولو" که آن هم از نوشته‌های خودم است در بخش چشم‌انداز سی و دومین جشنواره شرکت کردم که منتظر نتایج بازبینی هستم.

تبریزی درباره نمایش تازه‌اش گفت: "یک اتفاق کوچولو" راجع به پزشکی است که پس از سال‌ها دوری به ایران باز می‌گردد. در این بین اتفاقاتی می‌افتد که باعث می‌شود او برای همیشه در ایران بماند. این نمایش به سمت فضای فانتزی حرکت می‌کند. البته اندکی هم چاشنی طنز در آن هست. فکر کردم اگر موضوع جدی که در بطن نمایشنامه اتفاق می‌افتد با زبان طنز بیان شود بیشتر جواب می‌دهد. مهاجرت، آسمان خراش‌های تهران، خراب شدن تمام گذشته و تمام باغ‌های شهر و این دست مسائل و مضامین اجتماعی را همیشه به شکل جدی و کلیشه‌ای بیان کردیم و شاید نیاز به نگاهی دیگر داشته باشد.

این نویسنده و کارگردان ضمن تاکید بر این که اگر نمایش در جشنواره پذیرفته نشود حتما آن را به اجرای عمومی می‌رساند گفت: ناهید مسلمی، مسعود میر طاهری، الهام شعبانی، گیتی قاسمی و آزیتا ستوده بازیگران این نمایش هستند.