به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ فیلم "دلتنگی‌های‌عاشقانه" به کارگردانی رضا اعظمیان که قرار بود سال گذشته در جشنواره سی و یکم فجر اکران شود و به دلیل مشکلات مالی از جشنواره فیلم فجر جا ماند، امسال راهی جشنواره فیلم فجر شد.

نسخه‌ای که برای بازبینی به دفتر جشنواره ارسال شده است، موسیقی ندارد و کریستف رضاعی در حال ساخت موسیقی برای این فیلم است. رهبر اردلان هم کار صداگذاری تازه‌ترین ساخته اعظمیان را برعهده داشته است.

نسخه‌ای از دومین فیلم رضا اعظمیان تحویل هیات انتخاب سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد، تا پس از بازبینی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حاضر شود. قرار بود این فیلم سال گذشته در جشنواره حضور داشته باشد که این امر میسر نشد. این فیلم در ابتدا به دلیل مشکلات مالی متوقف شد و پس از آن در مراحل فنی و تهیه راش‌های و تصاویر مستند و واقعی مربوط به انقلاب اسلامی، با مشکلاتی مواجه شد.

فیلم "دلتنگی‌های عاشقانه" داستان فرشته و منوچهر است که به هنگام بازگشت از ماه عسل متوجه حمله نیروهای عراقی به ایران شده و زندگی عاشقانه‌شان دستخوش تغییراتی می‌شود.

محمدرضا فروتن، میترا حجار، رویا تیموریان، شاهرخ فروتنیان، سیامک اطلسی، مریم کاویانی، شیوا خنیاگر و … از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

رضا اعظمیان کارگردانی فیلم "کارناوال مرگ" را در کارنامه خود داشت که از میانه راه به دلیل اختلافات با تهیه‌کننده، حبیب الله کاسه‌ساز کارگردانی این فیلم را برعهده گرفت.

انتهای پیام/55