به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین ، گروه سون 8 و 9 بهمن ماه سال جاری در چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به صحنه می‌رود.

در این کنسرت قطعاتی از آلبوم جدید این گروه اجرا می‌شود و بخشی از این اجرا به قطعات قدیمی و قطعات سریال "زمانه" اختصاص دارد.

همچنین نام بعضی از قطعاتی که در این کنسرت اجرا می شود؛ "دوستت دارم"، "یه لحظه"، "چشماتو ببند"، "پریا"، "ستاره"، "واست می‌میرم" و… است.

در این کنسرت آرش احمدی، علیرضا میرآقا، پیمان لطیفی، حسین شریفی، بهروز علی‌یاری و.... از اعضا و نوازندگان گروه "سون" هستند.

گفتنی است، گروه "سون" شهریور ماه در شش سانس و مهرماه در چهار سانس در تهران به صحنه رفت که این کنسرت‌ها با استقبال مخاطبان مواجه شد.

همچنین اواسط تابستان دومین آلبوم رسمی گروه موسیقی "سون" با عنوان "دوستت دارم" به خوانندگی امیر قنادی، آرش قنادی و کیارش پوزشی و از سوی شرکت ایران گام راهی بازار موسیقی کشور شد.

ترانه‌های آلبوم "دوستت دارم" توسط علیرضا پیروزی، مریم اسدی، امیر قنادی و کیارش پوزشی سروده شده است.

ملودی قطعات توسط آرش قنادی و کیارش پوزشی ساخته شده، تنظیم و خوانندگی آلبوم "دوستت دارم" را هم اعضای این گروه، برعهده داشتند.

همچنین "دوست دارم" به‌عنوان دومین آلبوم گروه "سون" در ترکیه ضبط شده است و انتشار این اثر موسیقایی با استقبال هواداران این گروه همراه بود.

پایان پیام/46