به گزارش هنرآنلاین ، نمایش «بیچاره مکبث» به نویسندگی و کارگردانی پیام عزیزی شامگاه یکشنبه 3 آذر اجرای خود را در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر با حضور هنرمندان ی همچون، خسرو حکیم رابط، هادی مرزبان، قاسم زارع، مریم معترف و... آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، بعد از پایان اجرا، پیام عزیزی کارگردان نمایش اولین اجرای گروه را به استاد «خسرو حکیم رابط» تقدیم کرد و از او درخواست کرد برای بریدن کیک تولد دوباره اش روی سن بیاید. این نویسنده پیشکسوت اظهار داشت: امروز روز تولد من نیست، بلکه روز تولد دوباره من است. سال گذشته بدلیل ناراحتی قلبی شدیدی که داشتم تا لب مرگ پیش رفتم، اما توانستم عزرائیل را شکست دهم و دوباره زندگی را ادامه دهم.

این نمایشنامه نویس و مدرس دانشگاه در ادامه بیانه ای قدیمی که در گذشته به عنوان یکی از برگزار کنندگان جشنواره نمایشنامه نویسی نوشته بود را قرائت کرد و افزود: امیدوارم که باز هم ما مثل گذشته و با همان مقدار پتانسیل جشنواره های پررنگی در حوزه ادبیات نمایشی داشته باشیم. آرزومندم اگر جشنواره ای برپا شد بیشتر از جشنواره های گذشته اثر نمایشی ارائه شود.

وی سپس با اشعاری از خیام کلام خود را خاتمه داد.

نمایش «بیچاره مکبث» شکل جدیدی از اجرا را به مخاطبان ارائه می دهد و در اجرای آن از پارچه استفاده شده که برگرفته از پرده خوانی و بسیاری از تکنیک های نمایش ایرانی است.

نمایش «بیچاره مکبث» پیش از این در جشنواره استامبول و آنکارا و کارگاه نمایش روی صحنه رفته بود و با استقبال بسیار زیاد تماشاگران مواجه شد.

در این نمایش پیام عزیزی، مژگان معقولی، مهرداد خانی، میترا عزیزی، رامین منصوری، عرشیا زینعلی، هادی اسکندری، نرگس عزیزی، مهدی نوروزیان، سید محمد حسین موسوی، فرشته احمد پور نقش آفرینی می‌کنند.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی بلیط این نمایش به سایت تئاتر نت به آدرس اینترنتی www.theatrnet.com/ticket و تماشاخانه ایرانشهر www.tamashakhaneh.ir/ticket مراجعه نمایند و همچنین برای رزرو با شماره 09352626100 و 88311600 و 88814116 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/