شیرین اتحادیه در گفت ‏وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین از تفاوت این نمایشگاه با دیگر آثارش گفت و افزود: آثارم از دل برمی آید نه از مغز. جذابیت کارم در همین است. نقش نمی کشم تا چیز خاصی بیان شود. 33 سال فعالیت به این تجربه کمک کرده است. این نمایشگاه نیز منتخب و چکیده آثار متفاوتم در دو سال اخیر است.

او افزود: آدم ها با فیزیک متفاوت در این تابلو ظاهر شدند. با یکسری آدم در تماس هستیم که آن ها را نمی شناسیم و از تابلو بیرون آمدند. منظره ها در این تابلوها آدم ها هستند بدون پیش زمینه. 99درصد این صورت ها، چشم و ابرو ندارند.

این نقاش پیشکسوت درباره تکنیک این مجموعه گفت: تکنیک من در مجموعه مختلط و میکس مدیا است و نسبت به تکنیکی که در سایر آثارم از آن بهره برده ام متعارف نیست. در نمایشگاه آخرم که در ماه مهر برپا شد، مجموعه ای از آثارم را که با از تکنیک رنگ و روغن خلق کرده بودم را به نمایش گذاشتم.

اتحادیه اضافه کرد: در نمایشگاهی که به زودی برگزار می شود 23 اثر ارایه خواهد شد که 8 تابلو کوچک است و 15 اثر دیگر ابعاد بزرگ دارند.

نمایشگاه نقاشی شیرین اتحادیه 8 تا 18 آذر در نگارخانه حنا به نشانی خیابان ( کلاهدوز) دولت، بلوار کاوه، خیابان اخلاقی، خیابان جهانتاب، بیگلرپور شرقی، پلاک 19 میزبان مخاطبان است.

شیرین اتحادیه که فارغ التحصیل مدرسه لوور و پلی تکنیک ساوت بانک لندن است از سال 1363 به طور مرتب هر ساله نمایشگاهی از آثار نقاشی خود را عرضه کرده است. بخشی از این نمایشگاه ها انفرادی و بخشی دیگر به صورت گروهی به نمایش درآمده.

انتهای پیام/

320