به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، دکتر حجت الله ایوبی عصر یکشنبه سوم آذر با حضور در منزل هما روستا، ضمن عیادت از آخرین وضعیت سلامتی و درمانی این هنرمند با سابقه عرصه تئاتر و سینما را اطلاع حاصل کرد. در این دیدار علیرضا رضا داد و محمد حیدری همراه دکتر ایوبی بودند.

رئیس سازمان سینمایی پس از عیادت از هما روستا به دیدار ولی الله شیراندامی بازیگر با سابقه سینمای ایران رفت که به تازگی از بیمارستان مرخص شده و دوران نقاهت را سپری می کند. در این دیدار دکتر ایوبی ضمن آرزوی سلامتی برای شیراندامی از آمادگی سازمان سینمایی برای پیگیری وضعیت درمانی وی اعلام کرد.

حجت الله ایوبی سپس با حضور در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فرمانیه، به دیدار عزت الله انتظامی رفت و جویای آخرین وضعیت جسمانی و درمانی وی شد؛ استاد انتظامی بنا به اعلام خود و پزشکان معالج قرار است امروز از بیمارستان مرخص شوند.

حجت الله ایوبی علاوه بر عیادت از هنرمندان یاد شده با حضور در منزل فرزانه شبانی و مجید فرازمند از فیلمنامه نویسان سینمای ایران، ضمن تسلیت به خانواده فرازمند، برای سروش و آرش فرازمند آرزوی آرامش و برای بازماندگان از درگاه خداوند آرزوی صبر و شکیبایی کرد.