شهرام شکوهی، خواننده پاپ در گفت‌و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: به طور کلی تنها راه درآمد خوانندگان پاپ برگزاری کنسرت است، زیرا خواننده پاپ به کمک کنسرت‌های متعدد شناخته می‌شود. در نتیجه هنرمندان این حوزه مجبور هستند در سال چندین بار کنسرت برگزار کنند.

این خواننده در ادامه بیان کرد: همچنین با اینکه احترام زیادی برای مسئولین سالن میلاد نمایشگاه بین المللی قائل هستم ولی باید بگویم که این سالن از نظر چیدمان صندلی‌ها در موقعیت مناسبی قرار ندارد در نتیجه هنرمندان ترجیح می‌دهند در این سالن به روی صحنه نروند.

شکوهی خاطرنشان کرد: همچنین هنگام فروش بلیت حدود 300 بلیت به سختی فروش می‌رود در نتیجه تهیه‌کنندگان و مدیر برنامه‌های خوانندگان پاپ این سالن را از لیست خود حذف می‌کنند.

شهرام شکوهی در ادامه تاکید کرد: به نظر من تنها سالن استاندارد موسیقی سالن برج میلاد است، البته این سالن مشکلاتی دارد ولی از نظر وضعیت پارکینگ، چیدمان صندلی‌ها، استیج و.... بهتر از سالن‌های دیگر است، همچنین سالن اریکه ایرانیان دارای 700 صندلی است و نمی توانیم با این تعداد صندلی به صحنه رویم در نتیجه تنها سالنی که مد نظر خوانندگان پاپ است سالن همایش‌های برج میلاد است.

این خواننده افزود: همچنین رضایت مخاطبان برای ما بسیار مهم است در نتیجه زمانی که در سالن‌های دیگر به صحنه می رویم بازتاب خوبی ندارد و حتی در بیشتر مواقع تهیه کننده ضرر کرده است.

شکوهی در ادامه گفت: در چند روز اخیر برج میلاد اعلام کرده است تا سال آینده خوانندگان پاپ نمی‌توانند در برج میلاد به صحنه روند که این موضوع با واکنش مختلف خوانندگان و مخاطبان همراه بوده است که این موضوع به دلایل مختلفی بستگی دارد.

این خواننده در ادامه خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که این تصمیم‌گیری فقط از سوی مسئولین برج میلاد نبوده است و در نتیجه با اعمال فشار این موضوع حل نمی‌شود.

شهرام شکوهی در پایان گفت: همچنین خیلی‌ها معتقدند این کار به ضرر برج میلاد است در صورتی که برای سالن‌های دولتی بحث درآمدزایی مهم نیست و اگر این سالن‌ها احساس می‌کردند که این موضوع به ضررشان تمام می‌شود این اقدام صورت نمی‌‌گرفت در نتیجه این تصمیم به ضرر خوانندگان پاپ است.

پایان پیام/46/ب