به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی - هنری؛ دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی - هنری گفت: علیرغم اقدامات بسیار خوب بنیاد ملی بازی های رایانه ای در کشور که برای تولید آثار بومی و متناسب با نیاز کودکان و نوجوانان عزیز این مرز و بوم تلاش های مناسبی داشته ، متاسفانه در سال های اخیر شاهد عرضه بازی های غیرمجاز با تم های ضد دینی، نظامی - سیاسی و اخلاقی بوده ایم که با هوشیاری های مسئولین امر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این موضوع تا حدود زیادی در سطح کشور مدیریت شده است.

او افزود: در این اواخر خبری بر روی سایت ها و خبرگزاری های داخلی کشور مبنی عرضه یک بازی رایانه ای ضد ایرانی (تضعیف و تخریب شخصیت های برجسته) در بازار تهران مشاهده شد که بایستی عرض کنم با تلاش همه عزیزان در وزارت ارشاد و سایر دستگاه ها این موضوع کاملا با رصدها و نظارت هایی که انجام پذیرفته مدیریت و عرضه کنندگان محصولات فرهنگی هنری نسبت به هشیاری به این قبیل آثار توجیه گردیدند.

البته ذکر این نکته لازم است که موضوع عرضه غیر مجاز بازی های رایانه ای در فضای مجازی با تدبیری هوشمندانه ، مورد مداقه و توجه ویژه تری از سوی مسئولین امر قرار گیرد تا شاهد آسیب های روحی و روانی احتمالی در کانون گرم خانواده های مردم عزیزمان نباشیم.

جابری انصاری اشاره کرد: طی هفته گذشته در استان تهران و استان البرز (شهرستان کرج) حدود 40 هزار لوح فشرده غیرمجاز اعم از کپی فیلم های ایرانی مانند شاهگوش- بوسیدن روی ماه - برف روی کاج - نارمک - دوباره با هم - پل چوبی - تو و من - تعبیر خواب - ویلای من - گنج مظفر- رسوائی تهران 1500 - آقای الف و ... و همچنین بازی های رایانه ای غیر مجاز جدیدی چون: Counter strike 2014-Call of duty ghost-Assassin's creed black flag-Battle field 4- Batman و ... جمع آوری گردید.

انتهای پیام/55