به گزارش خبرنگار سینما هنرآنلاین؛ حمید نعمت الله که بعد از فیلم "بی‌پولی"، سریال "وضعیت سفید" را روی آنتن داشت، به تازگی می خواهد فیلمنامه ای را با عنوان "آرایش غلیظ" جلوی دوربین ببرد.

فیلمبرداری "آرایش غلیظ" قرار است به زودی آغاز شود اما هنوز این پروژه در مرحله انتخاب بازیگر متوقف است، تا کنون حضور طناز طباطبایی در این فیلم قطعی شده و نعمت الله به سراغ گزینه های دیگری هم رفته است که هنوز قطعی نشده اند.

حضور علی برازنده به عنوان مدیر فیلمبرداری سومین ساخته بلند سینمایی نعمت الله در این فیلم قطعی شده است. با توجه به زمان محدود تا برگزاری جشنواره فیلم فجر بعید به نظر می رسد که فیلم تازه حمید نعمت الله آماده شود و نخستین اکرانش در این جشنواره باشد.

حمید نعمت اله در گفت‌وگو با خبرنگار سینما هنرآنلاین درباره حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر گفت: در حال حاضر مشغول انتخاب بازیگرانم هستند و فقط می توان گفت، امیدوارم تا زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر نسخه نهایی این فیلم آماده اکران شود.

احتمال حضور "آرایش غلیظ "در جشنواره فیلم فجر دور از دسترس نخواهد بود، اگر اسیر مقررات ارسال نسخه نهایی فیلم های تا پایان دی ماه سال جاری نشود. حضور فیلمی از حمید نعمت الله در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در کنار نام های دیگری که امسال متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر هستند، باعث رونق فجر 32 خواهد شد.

لوکیشن های اصلی این فیلم در جنوب کشور و مناطق غربی ایران خواهد بود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شخصی که سعی می‌کند تا چیزی را که برای خودش نیست تصاحب کند و اتفاقاتی این وسط می‌افتد...

انتهای پیام/55