به گزارش هنرآنلاین ، با توجه به اهمیت ارتقای مهارت‌های اساسی مورد نیاز نوازندگان کلاسیک کشور و آشنایی هرچه بیشتر آنها با روش‌ها و تکنیک‌های متنوع و نوین نوازندگی، آموزشگاه موسیقی "صدای مهرورزان" طی رایزنی‌ها و مکاتبات انجام شده با "ولفگانگ اندریاس مورینس" نوازنده سوییسی ویلنسل و ابراز علاقه وی برای دیدار و آشنایی با فرهنگ و مردم ایران و همچنین تدریس در دوره‌های آموزشی ویلنسل برای نوازندگان و علاقمندان به این ساز اقدام به برگزاری مستر کلاس ویلنسل نموده است.

مورینس فارغ التحصیل دانشگاه کونست گراتس است و تا کنون با ارکسترهای مختلفی در سطح اروپا بعنوان سولیست و همچنین در کوارتت های مشهوری چون کوارتت آلبان برگ، کوارتت آمادئوس، کوارتت بلابارتوک، کوارتت سمتانا کوارتت زهی و جولیارد همکاری داشته است. Csaba onczay ،Tischbirek ،Mljenik ،Kerstin Feltz از اساتید وی در نوازندگی موسیقی بوده اند.

شرکت در این مستر کلاس به دو صورت فعال (اجرای قطعات انتخابی و راهنمایی مستقیم استاد) و غیر فعال (بصورت غیر مستقیم و ناظر) امکان پذیر است و نوازندگان مبتدی می توانند بصورت غیرفعال از کلاس استفاده کنند.

این مستر کلاس در سه روز متوالی از 14 الی 16 آذر ماه برگزار می شود و متقاضیان ثبت نام می توانند 20 آبان لغایت 10 آذر به این آموزشگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام/