به گزارش هنرآنلاین ؛ این مدرس عکاسی با تاکید بر لزوم گسترش جشنواره عنوان کرد : اگر جشنواره در ابعاد گسترده بر گزار شود تعداد زیادی عکس از سراسر کشور در جشنواره حضور پیدا می کنند. بارها دیده ام ازشهرها و مناطقی عکس به جشنواره ارسال می شود که تا به حال کمتر مجال رقابت کردن را پیدا کرده اند .عکاسهایی از طبیعت را در این جشنواره دیده ام که در مناطقی گرفته شده است که بارها از کنارآنها عبور کرده بودم اما از چنین زاویه ای به طبیعت آنجا نگاه نکرده بودم و این مسئله خیلی برایم خوشایند است.

بختیار با اشاره به افزایش آگاهی و دانش کاری عکاسان جوان افزود : برخی از این جوانها عکس های می گیرند که من را شگفت زده می کند و معتقدم باید از این استعدادها حمایت لازم را انجام داد و جشنواره یکی از مکان هایی است که استعداد این جوانها را به منصه ظهور در می آورد. آمارها نشان می دهد برگزاری جشنواره های عکاسی باعث شده که مشتاقان عکاسی زیادتر بشود و می بایست با افزایش جوایز انگیزه در بین عکاسان بیشتر از این شود .

سومین جشنواره ملی عکس ایران با موضوع طبیعت زیبای ایران توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی از 14 تا 28 دی ماه در موسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار می شود.

انتهای پیام/