به گزارش هنرآنلاین ؛ این کارگردان تئاتر گفت: در هر اجرای نمایش تعدادی از کودکان و نوجوانان تماشاگر در نمایش ما حضور پیدا خواهند کرد و بخشی از اجرا را بر عهده خواهند داشت.

وی توضیح داد که برای برنامه‌ریزی بهتر درباره حضور این کودکان و نوجوانان در اجرای نمایش، از امروز شماره تلفنی را فعال کرده‌ایم که والدین می‌توانند برای هماهنگی حضور کودکان‌شان در اجرا با آن تماس بگیرند.

این نمایش هفته اول آذر در تالار هنر روی صحنه می رود و شماره تلفن 09190776098 از ساعت 10 تا 17 برای هماهنگی بازیگران کودک و نوجوان پاسخگوی علاقه‌مندان خواهد بود. در هر اجرا 6 کودک و نوجوان با این نمایش همراهی خواهد کرد.

نمایش "غول بزرگ مهربان" نوشته دیوید وود از هفته اول آذر در تالار هنر روی صحنه می رود و در آن بازیگرانی همچون حسین محب اهری ، مریم کاظمی،جواد اعرابی، میترا کریم‌خانی ، پریسا فلاح‌زاده، عماد سالکی، نازنین صفا، بهروز مهرعلیان، حمید فتوحی ، حسین صفا، مهدی رحیمی و حسام کلانتری به ایفای نقش می‌پردازند.

"غول بزرگ مهربان" نمایشی سراسر فانتزی و حرکت است که به صورت زنده و عروسکی آماده شده است.

طراحی صحنه این نمایش را رضا مهدی‌زاده ، موسیقی فرید نوایی، طراحی عروسک و ماسک را سهیلا باجلان، طراحی و ساخت کلاه گیس را افسانه قلی زاده، عکاس سیامک زمردی مطلق، طراحی لباس را لادن نصرالهی و طراحی پوستر و بروشور نمایش را پریسا فلاح زاده و عماد سالکی بر عهده دارند. در گروه کارگردانی این نمایش مهراد زمانی و مریم الهامیان به عنوان

دستیاران کارگردان، مهری کشوری، احمد دهقان و نادر خسین دوست به عنوان مدیران صحنه همکاری دارند.

انتهای پیام/32/