به گزارش هنرآنلاین ؛ علیرضا عاشوری مدیر پایگاه ارتباطی "... و مردم" درباره این پایگاه ارتباطی مجازی گفت: "... و مردم"، به عنوان شبکه‌ای ارتباطی شناخته می‌شود که بین چهره‌ها و عموم مردم با بهره‌گیری از امکانات اینترنتی به برقراری مستقیم و بی‌واسطه می‌پردازد.

وی در مورد هدف این پایگاه مجازی اظهار کرد: شبکه ارتباطی یاد شده از سعی در پیاده‌سازی الگوهای روابط عمومی چهره‌ها در فضای مجازی دارد تا به واسطه آن، ارتباط بین آنان و مخاطبانشان بیشتر و در دسترس شود.

عاشوری در مورد روند اصلی فعالیت در "... و مردم" گفت: روند فعالیت در این شبکه به گونه‌ای است که اعضا از طریق طرح موضوع در صفحه مجازی خود ذیل نشانی www.vamardom.com، می‌توانند بستری برای همفکری و گفت‌وگو با مخاطب را فراهم کنند. بر همین اساس صاحبان صفحات و مخاطبانشان می‌توانند به گفت‌وگویی سودآور دست پیدا کنند. گفتوگویی که در دل آن شناخت بی‌واسطه و سریع حرف اول را می‌زند.

وی با تاکید بر اینکه "... و مردم" یک شبکه ارتباطی دوست‌یابی نیست، افزود: "... و مردم" تنها پایگاهی است که به عنوان پل ارتباطی برای برقراری ارتباط مستقیم بین چهره‌های شاخص عرصه‌های گوناگون و مردم تعریف می‌شود.

مدیر پایگاه ارتباطی یاد شده بعد از ارائه طرح کلی "... و مردم" در مورد "... و نخبگان " دیگر شبکه موجود در این پایگاه اظهار کرد: "... و نخبگان" به عنوان اتاق فکری مجازی برای هم اندیشی بین کارشناسان عرصه‌های گوناگون بویژه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و صاحب نظرانی که عمده آنان را دانشجویان تشکیل ‌می‌دهند، تعریف می‌شود. در ادامه بعد از نمایش صفحات برخی از اعضای پایگاه ارتباطی "... و مردم" از جمله بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و عبدالحسین مختاباد، خواننده موسیقی اصیل ایرانی و عضو شورای شهر تهران، مدیر پایگاه یاد شده به پرسش و پاسخ با خبرنگاران پرداخت.

عاشوری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا کاربران برای عضویت، هزینه‌ای باید پرداخت کنند، گفت: عضویت در پایگاه ارتباطی "... و مردم"، برای چهره‌ها و مردم رایگان است.

مدیر پایگاه یاد شده در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا برای دعوت از چهره‌ها نگاه جناحی داشته اید یا خیر، اذعان کرد: نگاه پایگاه ارتباطی "... و مردم" کاملا فرا جناحی است و اگر شما فعلا چهره‌های جناح‌های مختلف را در ذیل صفحات این پایگاه نمی‌بینید، به خاطر اینست که گرچه صفحاتشان ساخته شده اما هنوز به آنان تحویل داده نشده است.

وی مهمترین انگیزه حضور مخاطب در این فضای مجازی را صحت و سلامت مطالب صفحات خواند و در این‌باره افزود: مطمئن باشید که صفحات اعضای این پایگاه توسط خود ایشان و یا نمایندگان مورد اعتماد این اشخاص به روز می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده نسخه آزمایشی پایگاه ارتباطی "... و مردم" به آدرس زیر مراجعه کنند.

انتهای پیام/32/