کیوان ساکت، نوازنده تار و سه‌تار در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: آلبوم "کی می‌رسد باران" 13 آبان ساعت 10 تا 12 در سالن شهناز خانه هنرمندان نقد و بررسی می‌شود.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: این مراسم با حضور اهالی تئاتر، موسیقی و خوشنویسی برگزار می‌شود که جمشید مشایخی، کامبیز روشن‌روان، داوود گنجه‌ای، فریدون شهبازیان، غلامحسین امیرخانی، محمدعلی بهمنی، عباس سجادی، مجید ناظم‌پور، علی ترابی و... از میهمانان ویژه این برنامه هستند.

ساکت افزود: مجری این برنامه ژاله صادقیان است و قرار است در این برنامه آلبوم "کی می رسد باران" توسط اساتید برجسته حوزه موسیقی بررسی شود.

کیوان ساکت خاطرنشان کرد: آلبوم "کی می‌رسد باران" با صدای سینا سرلک و دکلمه هرمز ناصر شریفی با آهنگسازی من روانه بازار موسیقی شده است.

وی با اشاره به اینکه این آلبوم 8 قطعه دارد، گفت: این قطعات، همگی قطعاتی به روز بوده و از تنوع بسیاری در زمینه ملودیک و کلام برخوردار است که خود منجر به ایجاد فضایی نو و جدید شده است. این آلبوم با تنوع در آهنگ‌سازی و شعر می‌تواند با مخاطبان بسیاری ارتباط برقرار کند و در اصل از موسیقی فاخر ایرانی بهره گرفته و به صورت ارکسترال ضبط شده است و سازهایی همچون ابوا، کلارینت، باسون، هورن، ویولن، ویولا، ویولن سل و کنترباس، سازهایی چون بالاوان، عود و دهل در اجرای آن به کار رفته است.

این نوازنده تار تاکید کرد: این اثر موسیقایی را موسسه فرهنگی- هنری راوی آذرکیمیا منتشر و به بازار فرستاده است، پنج قطعه این آلبوم با دکلمه شعر همراه است که توسط هرمز ناصر شریفی انجام شده است. همچنین کی می‌رسد باران، خورشید و ماه، آئینه‌ای برای آسمان، دره گرگ‌ها و منم تنهاترین مردم عنوان قطعات این آلبوم هستند.

پایان پیام/46