سیدجمال ساداتیان در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های "بشرا فیلم" گفت: پیش تولید فیلم سینمایی˝جامه‌دران˝ به کارگردانی حمیدرضا قطبی از ابتدای این هفته آغاز شده و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که در اواخر آبان ماه سال جاری این فیلم را جلوی دوربین ببریم.

ساداتیان درباره تولید این فیلم گفت: قرار بود سال گذشته این فیلم را کلید بزنیم که به دلایل متعدد این اتفاق نیفتاد و ساخت این پروژه به امسال موکول شد. حمیدرضا قطبی از فیلم‌سازان اول است و "جامه دران" اولین فیلم بلند او محسوب می‌شود.

تهیه کننده "برف‌روی‌کاجها" درباره ترکیب احتمالی بازیگران این فیلم گفت: سال گذشته با تعدادی از چهره‌های سینمایی وارد مذاکره شدیم که در مقطع کنونی نمی‌دانیم که چه کسی حاضر به همکاری با ما است. محمدرضا فروتن، لیلا حاتمی، هانیه توسلی و بیتا فرهی بازیگرانی بودند که با آنها مذاکره شد، اما امسال شرایط فرق کرده است و باید بار دیگر برای حضور در این فیلم با آنها صحبت کنیم.

تهیه کننده "چهارشنبه سوری" درباره حضور موسسه بشرا فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: امسال با دو فیلم "سایه روشن" به کارگردانی فرزاد موتمن و "آذر،شهدخت، پرویز و دیگران" به کارگردانی بهروز افخمی در این جشنواره حاضر هستم و این دو فیلم هم اکنون در مرحله فیلمبرداری هستند و تا زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر آماده خواهند شد.

فیلم ˝جامه‌دران˝ اقتباسی از رمان ناهید طباطبایی است. این فیلم درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش پی به روابط جدیدی در زندگی پدرش می‌برد و حقایقی را کشف می‌کند.