وحید تاج، خواننده جوان در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستم که این کنسرت بعد از ایام محرم و صفر در تهران برگزار می‌شود.

این خواننده در ادامه بیان کرد: کنسرت‌های ما به همراه گروه "سپید و سیاه" در سوئد و آلمان با موفقیت برگزار شد و این کنسرت‌ها با استقبال صد در صدی مخاطبان مواجه شد. تمام تلاش ما این است که بتوانیم موسیقی ایرانی را به گوش مخاطبان سراسر دنیا برسانیم زیرا این نوع موسیقی بسیار زیبا و شنیدنی است و وظیفه همه اهالی موسیقی این است که این نوع موسیقی را گسترش دهند.

تاج درباره وضعیت موسیقی تاکید کرد: موسیقی با شرایط نامطلوبی دست و پنجه نرم می‌کند و تمام امیدها به علی مرادخانی است زیرا او دوستدار هنر و یار و یاور هنرمندان است در نتیجه می‌تواند شرایط را برای بهتر شدن موسیقی فراهم کند.

این خواننده در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایطی مهیا شده است که هنرمندان به راحتی می‌توانند حرف دلشان را بزنند و تنها خواسته ما این است که محمدرضا شجریان در ایران روی صحنه رود زیرا مردم تشنه صدای او هستند.

وحید تاج افزود: همچنین وضعیت نشر و اقتصاد موسیقی نیاز به بررسی دارد؛ زیرا اگر این روند ادامه یابد هیچ کدام از هنرمندان آثار خود را منتشر نمی‌کنند در نتیجه مسئولین باید به این موضوع توجه کنند.

پایان پیام/46/ب