محمود عزیزی پیشکسوت عرصه هنرنمایش به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت :2 متن را به مرکز هنرهای نمایشی معرفی کرده‌ام و منتظر جواب قطعی و تعیین سالن هستم.

وی در ادامه افزود: یکی از این متون نمایشنامه "چه جوری بگم دوستت دارم" نوشته خودم است و درباره زندگی هنرمندی است که نقاط افت و خیز زندگی‌اش را مرور می‌کند.

وی افزود: دومین متن مورد نظرم "رویای نیمه شب تابستان" یکی از نمایشنامه‌های ارزنده شکسپیر است. در این اثر همه چیز وجود دارد جن و پری، وهم و واقعیت، تقابل و جایگاه هنرمند در برابر کارفرما که شاهان هستند. نگاه اجتماعی در این متن وجود دارد و تم آن عشق است. عشق شاه به زنی افسانه‌ای و عشاق دیگر. در واقع چند گروه اجتماعی در این نمایش حضور دارند. جوان‌ها مشکلات خودشان را دارند هنرمندان مشکلات معیشتی دارند و شاهان دغدغه سرگرمی.

وی درباره فضای موجود در تئاتر گفت: اینکه فضا برای تئاتری‌ها باز شده یا نه فعلا در دولت جدید؛ ما سایه یک ردای بلند را می‌بینیم و قول و قرارها هنوز به مرحله عمل نرسیده است. با اینکه در 100 روز اول طلیعه‌ای از شادمانی و تدبیر و امید را دیدیم ولی در رابطه با مسائل فرهنگ و هنر برنامه مشخصی نشنیده‌ایم ضمن اینکه شخصیت‌های قابل ملاحضه‌ای را در راس مسئولیت‌ها انتصاب کرده‌اند. باید بازبینی اساسی در فعالیت و رسالت‌های مسئولین این هفت هنر تعریف شود تا اهداف قانونمند با عوامل آگاه دلسوز و متخصص اجرایی شود.

پایان پیام/ج