محمد خزاعی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره مهمترین اقدام رییس سازمان سینمایی در دو ماه گذشته، با بیان اینکه؛ دو ماه زمان بسیار اندکی برای ارزیابی عملکرد حجت‌اله ایوبی است، گفت: باید زمانی بیشتری بگذرد تا اقدامات او را مورد بررسی قرار دهیم اما در همین دو ماهی که گذشته اتفاقات خوبی در سینمای ایران افتاد. به زعم من رییس سازمان سینمایی در همین دو ماه عملکرد قابل قبولی داشتند و با اینکه ایوبی با فضای سینما غریبه بودند، اما درایت و خردی که پیشه کردند تاکنون عملکرد موفقی داشتند.

خزاعی در ادامه با اشاره به عملکر بهتر حجت‌الله ایوبی نسبت به مدیرانی که سال‌ها در حوزه سینما فعالیت نیز داشتند، ادامه داد: به نظر من مهمترین اتفاق در این دو ماه، انتصاب‌های مدیران سازمان سینمایی بوده، زیرا تمام مدیرانی که او انتخاب کردند، آزمون پس داده و در حوزه خود کار بلد هستند.

وی مسئله خانه سینما را یکی از معضلات دکتر ایوبی برشمرده و اضافه کرد: در زمان مدیریت شمقدری به او گفتم که شما با این کار طیفی از سینمای ایران را نادیده می‌گیرید و آنها را حذف می‌کنید. مسئله خانه سینما هنوز حل نشده و طیف موسوم به خانه اصناف سینمای ایران هم وجود داردند و نمی‌توان آنها را ندیده گرفت و امیدوارم که ایوبی با تدبیر بیشتر، همانند مدیریت قبلی بخشی از سینمای ایران را حدف نکنند.

دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در پایان گفت: من معتقدم که رییس سازمان سینمایی در این چند وقت عملکرد قابل قبلی داشته و انتصاب‌های شایسته ایشان نقطه عطفی در کارنامه ایشان است.

انتهای پیام/ج