مرتضی دلیری، مدیر برنامه شهرام شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: شهرام شکوهی 1 و 2 آبان ماه سال جاری در دو سانس 18 و 21 در سالن همایش‌های برج میلاد به دیدار دوستداران خود می‌رود.

مدیر برنامه شهرام شکوهی در ادامه افزود: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم قبلی این خواننده پاپ اجرا می‌شود، همچنین قطعاتی از آلبوم جدید این خواننده که به زودی منتشر خواهد شد، برای مخاطبان اجرا می شود. همچنین قرار است در این کنسرت با سازبندی جدید به اجرای برنامه بپردازیم.

دلیری خاطرنشان کرد: در این کنسرت ساز جدیدی که ترکیبی از ویولن و کمانچه است رونمایی می‌شود، این ساز با عنوان "کمالین" که توسط آرسام بابایی ساخته شده است در این کنسرت نواخته می شود.

مدیر برنامه شهرام شکوهی خاطرنشان کرد: همچنین شهرام شکوهی 24 و 25 مهر در ساری به صحنه رفت و شب گذشته 27 مهر در کیش به اجرای برنامه پرداخت که تا به امروز این کنسرت‌ها با استقبال صد در صدی مخاطبان مواجه شده است.

مرتضی دلیری درباره کنسرت این خواننده پاپ در کانادا تاکید کرد: شهرام شکوهی در تورنتو و ونکوور به صحنه رفت و نکته حائز اهمیت این بود که تمامی مخاطبان با قطعاتی که در این کنسرت اجرا شد خاطره داشتند و همه حاضرین با این خواننده هم‌خوانی می‌کردند.

مدیر برنامه شهرام شکوهی درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت ها حسین کاشانیان (سرپرست)، گرشا رضایی (رهبر گروه)، عماد لاریجانی (کیبورد)، عادل فلاح (کیبورد)، میعاد شهابی (گیتار)، سام میرزایی (گیتار)، محسن صالح پور (گیتار)، نیما غفاری (درامز)، مهدی پاشا (پرکاشن) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

پایان پیام/46