ندا هنگامی کارگردان نمایش"ماضی استمراری" به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت:متن نمایشنامه برای شرکت در جشنواره پذیرفته شده و در صورت پذیرفته شدن در مرحله بازبینی کار را برای شرکت در بخش چشم انداز تئاتر ایران در سی دو مین جشنواره تئاتر فجر بروی صحنه می‌بریم.

وی در ادامه افزود: متن نمایشنامه نوشته مرضیه ازگلی است . داستان آن درباره یک خانواده تهرانی است که در مناطق متوسط تهران زندگی می‌کنند و 15سال زندگی آنها از سال 1375 تا 1390 روایت می‌شود. داستان از آنجا شروع می‌شود که در 1375خانه آنها در طرح شهرداری قرار می‌گیرد و بقیه ماجرا...

هنگامی که مدتی است از تئاتر دور بوده درباره بازگشت دوباره‌اش گفت: مدتها بود که منتظر فرصت مناسب بودم تا کاری را به صحنه ببرم. به نظرم کسی که آلوده تئاتر می‌شود وقتی از آن دور می‌شود همیشه حسرت کار کردن را دارد و می خواهد که دوباره برگردد.اما به دلیل مهیا نبودن شرایط منتظر متن و فضای مناسب بودم که خوشبختانه امروز این فضا به وجود آمده است.

وی درباره ترکیب بازیگران و گروه گفت:به طور قطع ناهید مسلمی، شیدا خلیق، بهناز جعفری، خسرو شهراز و امیر احمد قزوینی بازیگران نمایش هستند و با طراحان در حال گفتگو هستم و هنوز ترکیب گروه نهایی نشده است.

هنگامی که تندیس جشنواره و دیپلم افتخار از بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به خاطر رتبه‌ اول کارگردانی در نمایش اژدهاک را در پرونده کاری خود دارد؛ درباره شیوه کارگردانی جدیدترین اثرش گفت: در برابر نمایشنا‌مه‌ای که متن کامل دارد و نویسنده کسی دیگر است تکلیف مشخص است. متن " ماضی استمراری" رئال است و من باتوجه به اینکه چند سال از فضا دور بودم می دانم که مخاطبم تغییر کرده است. ایده هایی برای کارگردانی دارم مضاف بر اینکه در کارگرانی همیشه دموکرات هستم و با بچه‌های گروه و بازیگران مشورت می‌کنم.

انتهای پیام/53