به گزارش هنرآنلاین ، ابراهیم شریفی از آغاز بکار سومین جشنواره استانی تئاتر البرز خبر داد و گفت: استان البرز برای سومین سال پیاپی شاهد برگزاری جشنواره استانی تئاتر است.

22 اثر نمایشی به بخش رقابتی جشنواره راه یافتند

وی افزود: شنبه 6 مهرماه افتتاحیه رسمی جشنواره و نخستین روز جشنواره خواهد بود و تا روز سه شنبه 9 مهر با 22 اثر هر روز ساعت 14 الی 19:30 در مجموعه تئاتر شهر کرج و پلاتو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد اجرای تئاتر هستیم.

شریفی یادآور شد: کلیه اجراها هر روز در دو سانس (اجرای عموم و بخش داوری) جشنواره برگزار می‌شود که در بخش داوری داوران جشنواره به ازریابی هر یک از آثار می‌نشینند.

نمایش 3 اثر در نخستین روز جشنواره استانی تئاتر البرز

این مسئول در ادامه از اجرای سه اثر نمایشی در نخستین روز جشنواره خبر داد و گفت: "ل نو" کاری از صابر روشن ، "طلا" کاری از مسعود هاشمی نژاد و "فراموشخانه" نیز سومین اثری است که در نخستین روز به اجرا خواهد رفت.

پل نو آغاز گر جشنواره استانی تئاتر البرز

شریفی "پل نو" کاری در حوزه دفاع مقدس را آغاز گر جشنواره استانی تئاتر البرز برشمرد و اعلام کرد: این اثر کاری از صابر روشن در ژانر دفاع مقدس است که از ساعت 15:30 تا آغاز بکار جشنواره با این اثر خواهد بود.

وی افزود: این اثر ساعت 14 الی 15 در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز می‌شود و سانس دوم آن نیز ساعت 15:30 الی 16:30 اجرا خواهد شد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: نمایش "طلا" نیز در نخستین روز از ساعت 15:30 الی 16:30 و 17-18 در پلاتو اداره کل ارشاد با حضور داوران اجرا خواهد شد.

وی "فراموشخانه" علیرضا داننده را آخرین کار نخستین روز جشنواره اعلام کرد و افزود: این اثر نیز در پلاتو رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو سانس 17-18 به اجرای عموم و 18:30 الی 19:30 به داوری گذاشته خواهد شد.

شریفی گفت: هر اثر پس از اجرا نیز با حضور تماشاگران و منتقدان به نقد و بررسی گذاشته خواهد شد.

شریفی بخش "نگاتیو" امیر قربانی و "محاله فکر کنید اینطوریم به شه" مهدی حسینی قانع را به ترتیب در ساعات 11 و 12:30 از جمله آثار بخش نمایشنامه خوانی نخستین روز جشنواره برشمرد و گفت: این دو اثر نیز در مجموعه تئاتر اصلی شهرکرج واقع در آزادگان، خیابان شاکرزاده خوانش خواهد شد.

سومین جشنواره استانی تئاتر البرز از فردا شنبه 6 مهرماه آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت و اختتامیه این جشنواره نیز روز چهارشنبه 10 مهرماه با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/38