به گزارش هنرآنلاین، آخرین مهلت ارسال نمونه اثر به دبیرخانه تصویرگران محیط زیست پیشتر ششم مهرماه اعلام شده بود که با توجه به استقبال علاقه مندان این مهلت تا دهم این ماه تمدید شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند نمونه آثار خود را تا پایان زمان اداری روز یاد شده به دبیرخانه این رویداد ارائه کنند.

گروه هنرى پیله بهشت نخستین بار ۱۶ شهریورماه سال جاری بود که با انتشار فراخوان از تصویرگران دوست دار محیط زیست دعوت به عمل آورد تا در نخستین پیوند هنر و محیط زیست با محوریت تصویرسازی پرندگان مشارکت کنند.

هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی هنرى ، تقویت جایگاه طبیعت در عرصه هنر، پیوند هنر و طبیعت از دریچه ای جدید و ثبت گونه‌های مختلف پرندگان توسط هنرمندان اعلام شده است.

انتخاب ۲۰ هنرمند تصویرگر را فاطمه رادپور ، مهکامه شعبانی و کیانوش غریب پور برعهده دارند .

۲۰ هنرمند منتخب با حضور در یک منطقه حفاظت شده ، نسبت به تصویرسازی پرندگان آن منطقه اقدام نموده و آثار خود را خلق خواهند کرد که آثار خلق شده در خانه هنرمندان ایران به معرض نمایش گذاشته می‌شود .

لازم به ذکر است به منظور آشنایی هنرمندان انتخاب شده ، یک دوره کارگاه تئوری و عملی پرنده نگری به صورت رایگان در نظر گرفته شده است .

متقاضیان علاقه مند تا دهم مهرماه فرصت دارند چهار قطعه از نمونه آثار خود را به منظور بررسی از طریق ایمیل به آدرس info@cpart.ir ارسال نمایند.

این رویداد توسط گروه هنرى پیله بهشت و با حمایت انجمن فرهنگى هنرى تصویرگران، خانه هنرمندان ایران، شهرداری تهران و سازمان آگهی‌های روزنامه ایران برگزار می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر وب سایت به آدرس www.cpart.ir راه اندازی و قابل دسترسی است.

انتهای پیام/65