به گزارش هنرآنلاین،زنگ هفته گردشگری همزمان با روز جهانی جهانگردی در شرایطی در روز جمعه پنجم مهرماه در محوطه برج میلاد تهران به صدا درآمد که حضور تمام اقوام از اقصی نقاط ایران حال و هوای خاصی به آن داده است.

31استان در حالی میهمان تهران هستند که همگی، تمام توان و تلاش خود را برای گرامیداشت هفته گردشگری جزم کرده اند.

سیاه چادرها، کلبه ها و غرفه ها در محوطه باز برج میلاد تهران به عرضه صنایع دستی، غذاهای محلی و معرفی آیین و رسوم اقوام مختلف ایران زمین مشغولند.

گیلانی ها و گلستانی ها از شمال ایران، خراسانی ها از شرق، آذربایجانیها از شمال غرب و جنوبی ها با نمایندگانشان از هرمزگان و بوشهر پذیرای تمام بازدید کنندگان هستند.

لرها و مازنی ها، یزدی های خونگرم و زنجانی های مهربان، سمنانی ها و کرمانی ها، کردها و همدانی ها، فارسی ها و قزوینی ها، قمی ها و کرمانشاهی ها و مرکزی های مهمان نواز، سیستانی ها و بلوچستانی ها، اصفهانی ها و چهار محالی ها به همراه بختیاری ها در کنار ایلامی ها و البرزی ها و هموطنان کهگیلویه و بویراحمدی گردهم آمده اند تا نشان دهند که ایران، جهانی کوچک است برای پاسخ دادن به نیاز گردشگران.

ویژه برنامه های هفته گردشگری از ساعت 4 بعدازظهر جمعه پنجم مهر با حضور تمام استانها در محوطه باز برج میلاد آغاز شده و تا یازدهم مهرماه با پذیرایی از بازدید کنندگان ادامه دارد.

انتهای پیام/53