به گزارش هنرآنلاین ، این دوئت با همراهی آتنا مستعان اشتیاقی(ویولنسل) و مهردخت معنوی (پیانو) از ساعت 21 به روی صحنه می رود.

در این اجرا قرار است «سونات برای پیانو» اثر آلبان برگ، «سوییت برای ویولنسل» اثر گاسپار کاسادو، «پرلود و فوگ در می بمل ماژور» اثر رودین شدرین ، «بالاد اپوس 15» اثر سرگئی پروکفیف، «6 لید کوچک برای ویلنسل و پیانو» اثر امین اله حسین و «فانتزی برای ویلنسل و پیانو اپوس 73» اثر روبرت شومان نواخته شود.

این در حالی است که یکشنبه 7 مهر نیز این اجرای برای بار دوم از ساعت 21 در تالار رودکی به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین مهرداد پاکباز نوازنده توانمند گیتار کلاسیک کشورمان با همراهی ماهور اربابیان (پیانو) اجرای دیگری را از ساعت 30/18 روز یکشنبه 7 مهر در تالار رودکی برگزار می کنند.

این دو نوازنده در برنامه خود قطعات«سوییت لاوتن ورک» اثر یوهان سباستیان باخ، «کنسرتو گیتار آرانخوئز» (تنظیم برای گیتار و پیانو) اثر یوآخین رودریگو، «فانتزیا» اثر فراسیسکو دو میلانو، «نوکتورنال» اثر بنجامین بریتن، «لاکریما» اثر جان داولند و «سوناتین برای گیتار» از ساخته های خود مهرداد پاکباز را اجرا خواهند کرد.

علاقمندان می توانند برای خرید بلیت اجراهای این برنامه به سایت www.sigozar.com مراجعه کنند.همچنین سهمی برای دانشجویان با تخفیف 25 درصدی درنظر گفته شده که می توانند از طریق گیشه خانه هنرهای شهری (88322450) تهیه کنند.

«هفته موسیقی کلاسیک تهران» به همت «خانه هنرهای شهری»از 4 تا 12 مهر ماه با اجرای 11 گروه در تالار رودکی برگزار می شود.

پایان پیام/46