تینو صالحی در گفتگو با هنرآنلاین بیان کرد: روز گذشته 5 مهر نمایش "بابا لنگ دراز" به کارگردانی زری اماد در چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت دو اجرا داشت و قرار است این اثر نمایشی از یکشنبه 7 مهر به مدت 7 شب در تالار سایه مجموعه تئاترشهر به روی صحنه برود.

صالحی که در این نمایش نقش یوسف را ایفا می‌کند ادامه داد: "بابالنگ دراز" نمایشی متفاوت در حوزه دفاع مقدس است و داستان عاشقانه‌ای را روایت می‎کند، ایفای نقش در این نمایش تجربه‌ای متفاوت و جذاب برای من است.

وی با اشاره مونولوگ بودن اثر بیان کرد: نمایش داستان عشق دنیا و یوسف را روایت می‌کند. دنیا دختری است که مرد رویاهایش را همچون بابالنگ دراز می‌داند و عاشق یوسف می‌شود. یوسف به جنگ رفته مفقود می‌شود و اتفاقاتی در این بین رخ می‌دهد.حالا این یوسف است که بر مزار دنیا داستان عاشقانه‌اش را روایت می‌کند.

این بازیگر و کارگردان تئاتر در رابطه با فعالیت دیگر خود در عرصه تئاتر گفت: ماه گذشته کارگاه آموزشی را در هنرجویان و علاقه‌مندان از سایت تیوال برگزار کردیم که در نهایت تعدادی از هنرجویان برای بازی در نمایش "بانوی دریایی" نوشته "سوزان سانتاگ" انتخاب شدند. این اثر به شیوه کارگاهی تولید می‌شود و در حال حاضر مشغول تمرین هستیم.

تینو صالحی، محمد اعلایی، سیامک زین‌الدین، حسین اردستانی، حسین پوریده، محمد سیاه‌پوش، الیاس هوریابند و زری اماد در نمایش "بابا لنگ‌دراز" به ایفای نقش می‌پردازند.

"بابا لنگ‌دراز" روز گذشته، جمعه پنجم مهرماه، در جشنواره تئاتر مقاومت در دو نوبت روی صحنه رفت. این نمایش از فردا 7 مهر به مدت یک هفته در تالار سایه مجموعه تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/54/53