به گزارش هنرآنلاین؛ با توجه به عملکرد و برنامه‌ریزی موزه‌های سراسر کشور و هماهنگی با اداره کل موزه‌ها، به منظور ساماندهی و بهبود سطح کیفی و کمی موزه‌ها، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران روزهای دوشنبه تعطیل است.

درگذشته مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تمامی روزهای هفته بدون تعطیلی پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان بود، اما از آنجا که برای خدمات موزه‌ای و برنامه‌ریزی‌های مرتبط در موزه نیاز به تعطیلات است، این مجموعه نیز در برنامه‌ای هماهنگ با سایر موزه‌های کشور دوشنبه‌ها تعطیل است.

همچنین ساعت کاری کاخ‌ها و موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران طی نیمه دوم سال 92 تمامی روزهای هفته به جز دوشنبه‌ها از ساعت 30/8 تا 17 خواهد بود و فروش بلیط تا ساعت 15 انجام می‌گیرد.

بخش اداری نیز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 30/7 تا 15/16 پاسخگوی مراجعان است.

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران یکی از کاخ موزه‌های شمال شهر تهران است که بناهای آن متعلق به دوران قاجار و پهلوی بوده و اکنون محوطه کاخ شامل کاخ اختصاصی نیاوران و موزه پارچه و لباس‌های سلطنتی، کاخ صاحبقرانیه و کاخ موزه حوضخانه، کوشک احمدشاهی، موزه جهان‌نما، موزه کتابخانه سلطنتی، موزه خودروهای اختصاصی کاخ نیاوران و باغ کتیبه‌ها است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تمامی روزهای هفته به جز دوشنبه‌ها و ایام سوگواری از ساعت 8/30 تا 17 به این مجموعه واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند.

انتهای پیام/320/