به گزارش هنرآنلاین؛ کتاب "صد آگهی نشریات" که در برگیرنده تاریخ‌نگاری و آثار اگهی‌های تبلیعاتی دهه 20 تا 50 شمسی است که با گردآوری و نگارش فرشید پارسی‌کیا توسط انتشارات ایده منتشر می‌شود.

این کتاب از مجموعه کتاب‌های 100 انتشارات ایده است که قصد دارد در این کتاب روند هنری و تاثیرگزاری تبلیغات را در دهه‌های اولیه حضور آگهی‌های تجاری در مطبوعات ایران برررسی کند.

در این کتاب 100 آگهی مهم و تاثیرگزار در دهه‌های 20 تا 50شمسی ارائه شده است تا مخاطب با روند سیر صعودی، تبلیغات و پیشرفت هنر گرافیک در مطبوعات ایران آشنا شود.

فرشید پارسی‌کیا مولف جوان این کتاب از طراحان و مدرس گرافیک است، او نزدیک به یک دهه تجربه تصویرسازی و گرافیک مطبوعاتی دارد و تاکنون با نشریاتی چون چیستا، آناهید، لیکو، دانش و مردم و... همکاری داشته است. کتاب "صد آگهی نشریات" به زودی توسط انتشارات ایده در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

320